خانه >> ایرانگردی >> معرفی جاهای لاکچری کیش برای سخت پسندان! (+18)
جاهای لاکچری کیش

معرفی جاهای لاکچری کیش برای سخت پسندان! (+18)

بی‌شک وقتی صحبت از انتخاب یک مقصد لاکچری و لوکس برای تفریح و گردش باشد، جزیره زیبای کیش از اولین گزینه‌ها محسوب می‌شود. کسانی که راهی کیش می‌شوند به خوبی می‌دانند در این جزیره جنوبی ایران عزیزمان همه چیز رنگ و لعاب دیگری دارد و باید برای خرج کردن در این سفر تفریحی آماده باشند. اگر راهی نوار ساحلی جنوب کشور هستید پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله همراه ما باشید تا لیستی از جاهای لاکچری کیش را در اختیارتان قرار دهیم.

جاهای لاکچری و لوکس کیش

نمایی از پارک آبی کیش تفریحات لاکچری
منبع عکس: یاندکس

همه ما به خوبی می‌دانیم لقب جاهای لاکچری و لوکس کیش مختص جاذبه‌ هایی است که برای تفریح در آن‌ها باید سر کیسه را شل کرد. گردشگرانی که برای اولین بار به کیش می‌آیند در همان لحظات اول متوجه تفاوت این جزیره توریستی با دیگر نقاط ایران می‌شوند. اینجا همه چیز فرق می‌کند. از تفریحات لاکچری و لوکس در جزیره گرفته تا بازارها و رستوران‌های لاکچری یا هتل‌ های لوکس کیش، که به‌یادماندنی‌ترین سفر را برای شما فراهم می‌کنند. در ادامه شما را با بهترین‌ها در کیش آشنا می‌کنیم.

تفریحات لاکچری کیش

قایق‌های نشسته در ساحل کیش
منبع عکس: گوگل مپ

کیش جایی است که هم می‌توانید انرژی بگیرید و هم انرژی بالای خود را تخلیه کنید. تفریحات لاکچری در جزیره کیش چاره‌ای جز شاد بودن و خوش‌گذرانی برای گردشگران اینجا باقی نمی‌گذارد. اگر مشتاق هستید مکان های تفریحی لاکچری در کیش را بهتر بشناسید، همراه ما باشید.

۱- مجتمع تفریحات دریایی کیش

هیجان در سرسره ‌های های آبی مجتمع تفریحی
منبع عکس: گوگل مپ

اولین گزینه برای تفریحات لاکچری در کیش انتخاب جایی مثل مجتمع تفریحات دریایی کیش است. اینجا مجموعه‌ای مجهز و هیجان انگیز از انواع تفریحات آبی به حساب می‌آید. هزینه استفاده از تفریحات در اینجا کمی بالاست و همین امر سبب شده تا آن را در لیست جاهای لاکچری کیش بیاوریم.

این مجموعه بیش از ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد و تمام تفریحات آن به شکل کاملاً استاندارد، مطابق با فناوری‌های روز دنیا ساخته شده‌اند. این مجتمع از دو بخش دریایی و ساحلی برای گردشگران طراحی و اجرا شده است.

در این مجتمع تفریحی آبی می‌توانید به سراغ بازی‌هایی بروید که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

  • غواصی
  • پاراسل
  • بنانا
  • شاتل فضایی
  • جت اسکی
  • اسکی روی آب
  • دوچرخه سواری
  • بالن سواری
  • قایق تندرو
  • سینما و پلاژ مخصوص برای بانوان و آقایان
  • کافه و رستوران
آدرس هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار اندیشه
لوکیشن لوکیشن مجتمع تفریحات دریایی کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹ صبح تا ۸ شب
ورودی هزینه برای هر بخش به صورت مجزا محاسبه می‌شود

۲- تله کابین میکامال از جاهای لاکچری کیش

تله کابین میکامال بر فراز ساحل جزیره
منبع عکس: گوگل مپ

اگر تجربه تله کابین سواری در خطه شمال ایران یا شهرهای دیگر را دارید پیشنهاد می‌کنیم به تله کابین میکامال کیش نیز سری بزنید. این تله کابین یکی از جاهای لاکچری کیش است که نباید از تفریح در آن غافل شد. تله کابین میکامال بخشی از مجتمع بزرگ تفریحی گردشگری میکامال است که طولی برابر با دو و نیم کیلومتر دارد. با کمک این تله کابین، مسیر اسکله تفریحی کیش تا طبقه چهارم بام میکامال را پیمایش می‌کنید.

هر کدام از کابین‌های اینجا ۸ نفر ظرفیت دارند که مسافران را به مدت ۲۵ دقیقه در سفری کوتاه اما جذاب بر فراز جزیره کیش می‌نشاند. طراحی تله کابین به صورت کاملاً استاندارد توسط یک شرکت سوئیسی اجرا شده است. از امکانات اینجا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی
  • کافی شاپ
  • نیمکت‌های استراحت
آدرس هرمزگان، جزیره کیش، بلوار داریوش، میدان آبشار، مرکز خرید و تفریح میکامال
لوکیشن لوکیشن تله کابین میکامال بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۱۰ صبح تا ۷ شب
تلفن 07644456990

۳- پارک آبی روباز اوشن، از جاهای لاکچری کیش

تصویر جذاب پارک روباز اوشن کیش با تنوع بالای تفریحات
منبع عکس: گوگل

اما به سراغ یکی از پارک‌های آبی روباز در کیش برویم که با تفریحات جذاب و لاکچری که دارد شما را حسابی غافلگیر می‌کند. این پارک که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده، مجموعه‌ای از مدرن‌ترین و استانداردترین تجهیزات تفریحی را دارد که توسط شرکت کانادایی، طراحی و اجرا شده است.

پارک آبی روباز اوشن ۳۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و با فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی لوکس، فضایی جذاب برای تفریح شما ساخته است. از لذت بخش‌ترین تفریحات پارک آبی اوشن، حمام آفتاب و ماساژ است.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، میدان لوکس، جاده جهان
لوکیشن لوکیشن پارک آبی اوشن بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹ صبح تا ۸:۳۰ شب
ورودی هزینه برای هر بخش به صورت مجزا محاسبه می‌شود
تلفن 07644465985

۴- مجموعه آوای خلیج فارس

مجتمع تفریحی گردشگری آوای خلیج فارس در کنار ساحل جزیره
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از لاکچری ترین جاهای کیش، مجموعه آوای خلیج فارس است که پیشنهاد می‌کنیم در لیست جاذبه های تفریح خود قرار دهید. مجموعه آوای خلیج فارس تفریحات لوکس و ارزشمند را در کنار هم فراهم آورده تا یکی از لذت بخش‌ترین سفرهای عمرتان را داشته باشید. پارک آبی روباز از تفریحات لاکچری در جزیره کیش است که طرفداران بسیاری بین گردشگران پیدا کرده است.

آوای خلیج فارس بزرگترین آبنمای موزیکال در خاورمیانه را دارد که به لوکس بودن آن اضافه کرده است. در این پارک روباز مجموعه‌ای از خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی مختلف را می‌بینید که در سانس‌های مختلف برای آقایان و خانم‌ها فراهم شده است. مجموعه آوای خلیج فارس از معدود استخرهای جزیره کیش است که برای بانوان هم قابل استفاده می‌باشد.

امکانات این مجموعه شامل:

  • کافی شاپ
  • رستوران
  • سالن‌های کنسرت
  • آمفی تئاتر
  • اسکله
  • آبنما
  • استخر
  • بازی‌های آبی
آدرس هرمزگان، جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه، مجموعه آوای خلیج فارس
لوکیشن لوکیشن مجموعه آوای خلیج فارس بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۱۰ صبح تا ۴ عصر
ورودی از ۴۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
تلفن 07644455674

۵-پارک دلفین ها، تفریحی لاکچری در کیش

توپ بازی دلفین های باهوش در پارک دلفین‌ها
منبع عکس: یاندکس

اولین پارک دلفین‌ها، در جزیره کیش و در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد تا دوستداران این حیوان بامزه را به خود جذب کند و یکی از تفریحات لاکچری در کیش باشد. در پارک دلفین‌ها شاهد بازی و تکاپوی این حیوان باهوش هستید که تمام سعی خود را در شاد نگه داشتن شما دارد.

در این پارک غیر از دلفین، از پستانداران دیگری مثل پنگوئن، شیر دریایی، گراز دریایی و گربه دریایی برای سرگرم کردن گردشگران استفاده می‌شود. در پارک دلفین‌های کیش می‌توانید به سراغ جاذبه‌های دیگر مثل باغ پرندگان و تونل آکواریوم نیز بروید.

معرفی هتل پانیذ کیش - هتلی اقتصادی در جزیره
ادامه مطلب
آدرس هرمزگان، جزیره کیش، خیابان بهار، جنب پارک نیلوفر
لوکیشن لوکیشن پارک دلفین ها کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۸ صبح تا ۱۷عصر
تلفن 07644455674

 ۶- پاراسل سواری کیش

پاراسل سواری بر فراز نیلگون خلیج فارس
منبع عکس: گوگل مپ

یکی دیگر از تفریحات لاکچری و لوکس در جزیره، پاراسل سواری است. پاراسل سواری به عنوان ورزشی آبی شناخته می‌شود که شما با پوشیدن یک جلیقه نجات و بستن کمربند آماده انجام این تفریح می‌شوید. بعد از مجهز شدن، با کمک یک طناب محکم به قایقی تندرو وصل می‌شوید و بر فراز آبی نیلگون خلیج فارس به پرواز در می‌آیید.

این تفریح تنها برای افراد بالای ۱۶ سال مجاز است. زنان باردار و کسانی که بیماری قلبی یا بیماری خاصی دارند مجاز به انجام پاراسل نمی‌باشند. برای پاراسل سواری می‌توانید به سراغ یکی از لاکچری‌ترین جاهای کیش در سواحلی که  به شما معرفی می‌کنیم بروید.

  • ساحل ناتلیوس
  • ساحل مرجان
  • ساحل بارکودا
  • ساحل دلفین
  • ساحل سی من
  • ساحل دامون
  • ساحل سیمرغ

۷- تور سافاری کیش، از جاهای لاکچری کیش

سواری بر روی موتورهای چهار چرخ و اوج هیجان در سافاری کیش
منبع عکس: یاندکس

اگر از اهالی تفریح و گردش، نام یکی از تفریحات لاکچری در کیش را بپرسید سافاری را به شما پیشنهاد می‌کنند. سافاری تفریحی لاکچری در کیش است که دوستداران هیجان و بازی‌های خاص به سراغ آن می‌روند. سافاری در منطقه بیابانی جزیره کیش قرار گرفته است. مجموعه‌ای با ۱۰ بازی متفاوت که گردشگران و مسافران را در هر سنی به شادی و هیجان دعوت می‌کند.

در اینجا خودروهای چند دیفرانسیلی و ماشین‌های کروز را می‌بینید که در مسیرهای پر پیچ و خم بیابانی شما را به اوج لذت و تفریح می‌رسانند. موتورهای چهار چرخ، شترسواری، فوتبال حبابی، کارتینگ، پینت بال، ترامپولین، بانجی شوتینگ و آفرود از بازی‌هایی هستند که افراد ۷ تا ۷۰ ساله می‌توانند انتخاب کنند.

آدرس  هرمزگان، جزیره کیش، بلوار امام خمینی
لوکیشن لوکیشن تور سافاری کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۱۰صبح تا ۹ شب
هزینه ورودی هزینه هر بخش به صورت جداگانه محاسبه می‌شود
تلفن 07644450440

۸- پروازهای تفریحی، تفریحی لاکچری در کیش

پرواز تفریحی بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس
منبع عکس: یاندکس

رویای پرواز، خیالی که شاید محال به نظر برسد، اما از کودکی تا پیری همراه ما می‌آید. پرواز تفریحی یکی از لذت بخش‌ترین و هیجان انگیز تفریحات لاکچری کیش است که عاشقان پرواز در جایی مثل جزیره نمی‌توانند از خیر آن بگذرند. تفریح هیجان انگیز و رویایی که برای یک بار هم که شده دلمان می‌خواهد آن را تجربه کنیم.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، بلوار میرمهنا، میدان ملل، سایت پروازهای تفریحی کیش
لوکیشن لوکیشن سایت پرواز کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۱۰صبح تا ۷:۳۰ شب
هزینه ورودی پرواز معمولی ۲۳۱۰۰۰۰ تومان و پرواز وی آی پی ۳۳۱۰۰۰۰ تومان
تلفن 09347682027

۹- غواصی تفریحی از جاهای لاکچری کیش

تفریح غواصی در کنار موجودات دنیای زیر آب
منبع عکس: یاندکس

اما به سراغ یکی دیگر از جاهای لاکچری کیش برویم که خیلی‌ها به خاطر آن راهی این جزیره زیبا می‌شوند. تفریحی که در جزیره کیش نصیبتان می‌شود سفر به اعماق آبی زلال جزیره و دریای آزاد خلیج فارس است. دیدن موجودات زیبا و زنده‌ای که با شادی به هر طرف جست و خیز می‌کنند هر گردشگری را بر سر ذوق می‌آورد.

غواصی یکی از تفریحات لاکچری در کیش است که گردشگران مشتاق هیجان و آرامش آن را انتخاب می‌کند. اگر شما هم رویای غواصی در محیطی لوکس و آرامش بخش را در سر دارید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ غواصی در این جزیره زیبا بروید. صخره‌های مرجانی در شرق جزیره کیش، زیباترین مراکز غواصی در این جزیره را پدید آورده‌اند.

بهترین ساحل‌هایی که می‌توانید در آن‌ها غواصی کنید:

  • ساحل درخت نارگیل
  • ساحل مرجانی
  • کیش ساحل
  • میرمهنا
  • ساحل مرد ماهیگیر

۱۰- اسکوتر زیر دریایی

تفریح در زیر آب کنار صخره‌ها و آبزیان با اسکوتر زیر دریایی
منبع عکس: یاندکس

با انتخاب این تفریح، مثل غواصی در زیر آب قرار می‌گیرید. در اسکوتر زیردریایی باید سوار بر روی یک موتور در عمق ۱۰ متری زیر آب، کنار یک مربی ماهر باشید. این تفریح لاکچری را می‌توانید در کنار خانواده هم آقایان و هم بانوان انجام دهند.

کودکان زیر ۱۰ سال، مادران باردار و کسانی که بیماری خاصی دارند مجاز به انجام این تفریح نیستند. اسکوتر زیر دریایی از جاهای لاکچری کیش است که برای اجرای آن نیاز به داشتن گواهینامه حرفه‌ای و یا وسایل غواصی ندارید.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، بلوار دریا
لوکیشن لوکیشن اسکوتر زیر دریایی بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹صبح تا ۶ عصر
هزینه ورودی ۱۱۰۰۰۰۰ تومان
تلفن 09128543246

۱۱- کارتینگ از تفریحات لاکچری کیش

تصویری از بازیکن برنده در مسابقه کارتینگ کیش
منبع عکس: یاندکس

پیست کارتینگ یکی از قدیمی‌ترین جاهای لاکچری کیش است که در سال ۱۳۷۸ راه اندازی شده است. کارتینگ به عنوان یک تفریح لوکس و مهیج در جزیره کیش شناخته می شود که بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. این جزیره یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های خاورمیانه و البته اولین پیست کارتینگ در ایران را دارد.

کارتینگ کیش، برای افراد بالای ۱۰ سال قابل استفاده است. اگر در دور اول سرعت و حرکتتان که کارت یک موتوره را تست می‌کنید، کمتر از ۴۸ ثانیه مسیرتان را به اتمام برسانید؛ اجازه استفاده از کارت‌های دو موتور برای شما صادر می‌شود.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس
لوکیشن لوکیشن کارتینگ کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹صبح تا ۶ عصر
تلفن 07644422225

۱۲- کشتی های تفریحی کیش

فضای داخلی کشتی‌ تفریحی و گردشگرانی که در آن قرار دارند
منبع عکس: گوگل

مگر می‌شود به جایی مثل کیش سفر کنید و برای داشتن گردشی لاکچری از سوار شدن بر کشتی‌های تفریحی کیش غافل شوید. اهل تفریح و خوشگذرانی که باشید، بی‌شک یکی از انتخاب‌های شما کشتی‌های تفریحی کیش خواهد بود.

در این کشتی‌ها برنامه‌های مهیج و شادی برگزار می‌شود که با موسیقی زنده گردشگران را در کنار هم قرار می‌دهد تا اوقات فراغت پرباری برای آن‌ها بسازد. اگر می‌خواهید تفریحتان لاکچری‌تر باشد؛ پیشنهاد می‌کنیم کشتی‌های آکواریوم و قایق‌های کف شیشه‌ای را انتخاب کنید که در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کشتی تفریحی آرتمیس
  • کشتی تفریحی سیمرغ
  • کشتی نوید کیش
  • کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای

۱۳- کیبل اسکی آکواکوم کیش

اسکی در آب های زلال خلیج فارس
منبع عکس: یاندکس

از دیگر تفریحات لاکچری در جزیره کیش می توان به کیبل اسکی آکواکوم اشاره کرد. اسکی آکواکم شما با کمک یک طناب الکترونیکی روی آب هدایت می‌شوید و که با ایمنی کاملی که دارند و جای هیچ نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارد. پیش از شروع بازی به وسیله مربی‌های حرفه‌ای آموزش داده می‌شوید تا خیالتان از هر جهت راحت شود. در این پارک لوکس اتاق آموزش، عکاسی، رختکن، دوش آب، رستوران و خدمات دیگر به گردشگران ارائه می‌شود.

مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش
ادامه مطلب
آدرس هرمزگان، بخش شرقی جزیره کیش، خیابان پروین اعتصامی
لوکیشن لوکیشن کیبل اسکی آکواکوم کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۸ صبح تا ۶ عصر
تلفن 09123811000

۱۴- جت اسکی سواری در کیش

جت اسکی از تفریحات مهیج و لاکچری جزیره کیش
منبع عکس: یاندکس

وقتی صحبت از تفریحات لاکچری و لوکس در جزیره کیش به میان می‌آیند به یاد ورزشی لوکس به نام اسکی روی آب می‌افتیم. ورزشی لاکچری که تنها حرفه‌ای‌ها به سراغ آن می‌روند.

یکی از جاهای لاکچری کیش سواحل جزیره است که در آن می‌توانید به ورزش اسکی بپردازید. این تفریح با وجود سرعت بالا و پیچ‌های خطرناکی که در مسیرتان قرار می‌دهد ،هیجان بالایی دارد و توصیه می‌شود اگر تجربه قبلی ندارید و یا مهارت کافی برای انجام این تفریح را ندارید از انجام آن امتناع کنید.

هر موتور جت اسکی به یک نفر یا خانواده دو نفره کرایه داده می‌شود چون تنها ظرفیت حمل دو نفر را دارند. اگر مشتاق انجام تفریح جت اسکی هستید، باید پیش از اجرای آن توسط مربیان کارآزموده آموزش ببینید. برای انجام جت اسکی یکی از تفریحات لاکچری در جزیره کیش باید به سراغ کلوپ‌های دریایی در سواحل کیش بروید.

مراکز خرید لاکچری و لوکس کیش

غرفه های فروش رویا مال یکی از مراکز خرید لوکس کیش
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از جاهای لاکچری و لوکس کیش که مسافران حتماً در برنامه تفریح و سفر خود قرار می‌دهند سر زدن به مراکز خرید لاکچری کیش است. در کیش تا دلتان بخواهد مراکز خرید لاکچری پیدا می‌شود که شما را حسابی سرگرم می‌کند.

اگر حوصله داشته باشید این بازارگردی هم برای خرید سوغات مناسب است و هم برای تفریح. در اینجا کالاهایی از بهترین برندها، با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می‌شود که در این بخش به معرفی تعدادی از مراکز خرید لوکس از جاهای دیدنی کیش می‌پردازیم.

۱۵- مرکز خرید دامون کیش یکی از مراکز خرید لاکچری کیش

دامون، مرکز خرید لاکچری کیش
منبع عکس: گوگل

با انتخاب مرکز خرید دامون کیش در همان نگاه اول با ظاهر شیک و مدرنی که دارد متوجه حضور در یکی از جاهای لاکچری کیش می‌شوید. اینجا یکی از مراکز خرید کیش است که می‌توانید با خیال راحت به خرید سوغات و تفریح در آن بپردازید؛ چون تمام کالاهایی که در اینجا به فروش می‌رسد از کیفیت بالایی برخوردار است. سالن سینما و پیست اسکی روی یخ از تفریحات دیگری است که در این مرکز خرید لاکچری کیش دیده می‌شود.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، خیابان وصال
لوکیشن لوکیشن مرکز خرید دامون کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹ صبح تا ۱۱ شب
تلفن 07634420358

۱۶- مرکز تجاری کوروش کیش

برند سنتر یا کوروش مال از بازارهای لوکس کیش
منبع عکس: یاندکس

برند سنتر یا مرکز تجاری کوروش کیش یکی از مراکز خرید لاکچری کیش است که در این سفر می‌توانید پیدا کنید. در مجتمع تجاری کوروش، تمامی برندها از شرکت‌های معتبر با کیفیت بالا، توسط فروشندگان حرفه‌ای ارائه می‌شود. این مرکز خرید با طبقات متعدد و فروشگاه‌های مختلفی که دارد برای چند ساعت شما را سرگرم می‌کند.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس
لوکیشن لوکیشن مرکز خرید کوروش کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹ صبح ۲ بعدازظهر و ۶ عصر تا ۱۱ شب

۱۷- رویا مال یکی از لاکچری ترین جاهای کیش

رویا مال کیش
منبع عکس: گوگل مپ

یکی دیگر از جاهای لاکچری و لوکس کیش مرکز خرید رویا مال است. این مرکز خرید بین مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی طرفداران بسیاری دارند و علت اصلی آن نیز ارائه اجناس با کیفیت از بهترین برندهای دنیاست. در این مرکز خرید یک رستوران در قسمت پشت بام قرار گرفته است؛ رستورانی مجلل که با وجود غذاهای خوشمزه‌ای که ارائه می‌دهد، مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، بین خیابان رودکی و خلیج فارس
لوکیشن لوکیشن رویا مال کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹ صبح تا ۱:۳۰ بعدازظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب
تلفن 07644467261

سایر مراکز خرید لاکچری کیش:

  • مرکز خرید پردیس
  • مرکز خرید مریم
  • مرکز خرید پانیذ
  • بازار بین المللی زیتون
  • مرکز خرید ونوس
  • مرکز خرید پادنا

رستوران های لاکچری در کیش

تصویری از چلو خورش ایرانی در رستوران های لاکچری کیش
منبع عکس: یاندکس

یکی از تفریحاتی که لاکچری پسندها به سراغ آن می‌روند انتخاب رستورانی لوکس و خاص در سفرها است. با وجود رستوران‌ های لاکچری در کیش، سفر شما لذت‌بخش و به یاد ماندنی‌تر می‌شود؛ چون با سرو غذای لذیذ در مکانی لوکس هم تفریح کرده‌اید و هم به بخش خوراکی سفرتان پرداخته‌اید. در این بخش شما را با رستوران ‌های کیش آشنا می‌کنیم تا بتوانید در برنامه سفرتان به کیش از آن استفاده کنید.

۱۸- رستوران پدیده شاندیز

نمای بیرونی رستوران بزرگ پدیده با جلوه‌ای از ایران باستان
منبع عکس: یاندکس

رستوران پدیده شاندیز یکی از جاهای لاکچری کیش است که با ظاهر جذاب خود که به مانند دروازه ورودی بابل طراحی شده از شما استقبال می‌کند. اینجا یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های سرپوشیده جهان است که محبوبیت بالایی بین گردشگران ایرانی و خارجی دارد.

از زیباترین ویژگی‌هایی که این رستوران را خاص کرده، کف شیشه‌ای آن است که در ارتفاع ۴۵ متری قرار دارد. در این رستوران علاوه بر غذاهای لوکس و لاکچری از تمام کشورهای دنیا، می‌توانید غذاهای محلی و جنوبی لذیذ را نیز بچشید.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب
لوکیشن لوکیشن رستوران پدیده شاندیز کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۱۱ صبح تا ۱۲ شب
تلفن 09020098110

۱۹- رستوران کوه نور

نمای بیرونی و منوی لذیذ رستوران کوه نور
منبع عکس: گوگل مپ

فضای زیبا و طراحی دلنشین از اولین مواردی است که با ورود به رستوران کوه نور توجه گردشگران و مسافران را به خود جلب می‌کند. فضایی از جنس سنگ و صخره با نقش‌های ماندگار از ایرانیان باستان، بر روی سنگ‌ها را در رستوران کوه نور شاهد هستید که اینجا را به یکی از رستوران های لاکچری در کیش تبدیل کرده است.

در همان لحظه اول که پا به این رستوران می‌گذارید حس ورود به یک غار را دارید که به زیبایی نورپردازی شده است و فضایی آرام‌بخش پدید آورده است. رستوران کوه نور غیر از طراحی زیبا و دکوراسیون جذاب، برای مهمانان خود، امکان لذت بردن از موسیقی زنده را فراهم آورده است. در این رستوران منویی متنوع از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی وجود دارد که می‌توانید باب سلیقه خودتان سفارش دهید.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش
لوکیشن لوکیشن رستوران کوه نور کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۱۲ صبح تا ۱۲ شب
تلفن 09347689192
معرفی هتل پارمیدا کیش - هتلی 4 ستاره در نزدیکی اسکله تفریحی کیش
ادامه مطلب

۲۰- رستوران نهنگ سفید

میز شیک و جذاب رستوران نهنگ سفید با غذاهای لذیذ
منبع عکس: یاندکس

نهنگ سفید نام رستورانی خاص و لوکس در جزیره زیبای کیش است که برای صرف خوراکی لذیذ می‌توانید به سراغ آن بروید. رستوران نهنگ سفید با معماری جذاب خود در همسایگی ساحل جزیره قرار گرفته است و با منوی جذابی که دارد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. نهنگ سفید از محبوب‌ترین رستوران‌ های لاکچری در کیش است و با وجود کیفیت و طعم بالای غذا، بین گردشگران طرفداران زیادی دارد.

آدرس هرمزگان، جزیره کیش، میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی
لوکیشن لوکیشن رستوران نهنگ سفید کیش بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۱۲ صبح تا ۱۲ شب

سایر رستوران های لاکچری در کیش:

  • رستوران ساحلی میرمهنا
  • رستوران توتی فروتی
  • رستوران فودلند
  • رستوران پایاب
  • رستوران باباقدرت

هتل های لاکچری کیش برای اقامت

فضای داخلی اتاق های هتل شایان کیش
منبع عکس: یاندکس

تمام کننده جاهای لاکچری کیش می‌تواند مکانی لوکس برای اقامت باشد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در راهنمای سفر به کیش می‌بینیم حضور هتل‌ های لوکس و مجهزی است که پذیرای مهمانان این جزیره هستند. هر ساله در نیمه دوم سال جزیره کیش، بیشترین میزان گردشگر را به خود می‌بیند و به همین دلیل، ظرفیت بسیاری از هتل‌ها زود تمام می‌شود.

شما می‌توانید از طریق سایت ایران هتل آنلاین یکی از هتل‌ های کیش را بر اساس نیاز خود انتخاب و رزرو نمایید. در این بخش به معرفی بهترین هتل های لاکچری کیش برای اقامت می‌پردازیم.

۲۱- هتل ترنج کیش

پل های چوبی بین سوئیت‌های هتل ترنج کیش بر روی آب
منبع عکس: یاندکس

امکان انتخاب و رزرو هتل‌ های کیش را با هتل ترنج آغاز می‌کنیم. هتل ۵ ستاره ترنج کیش یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل ‌های این جزیره است که بر روی آب قرار گرفته دارد. احتمالاً شما هم تصاویر این هتل مدرن و خاص را در فضای مجازی بسیار دیده باشید.

یکی از جذابیت‌های این هتل، داشتن کفپوش‌های شیشه‌ای است که به شما کمک می‌کند دریا را در زیر پای خودتان ببینید. از نمای بالا که به شکل کلی این هتل دقت کنید، تصویر ترنج را به راحتی می‌توانید ببینید. وجود امکانات رفاهی در سطح بالا از جمله ویژگی‌هایی است که سبب می‌شود مسافران، این هتل را برای داشتن اقامتی لوکس در جزیره کیش انتخاب کنند.

۲۲- هتل بین المللی کیش

اتاق‌های هتل بین الملل کیش
منبع عکس: گوگل مپ

اما به سراغ یکی دیگر از لاکچری ترین جاهای کیش به نام هتل بین المللی کیش برویم که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. این هتل در ساختمانی ۱۴ طبقه با سوئیت‌ های مجلل و اتاق ‌های مجهز به امکانات رفاهی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

از ویژگی‌های مهمی که هتل بین المللی کیش را خاص کرده است وجود استخر روباز در بالاترین طبقه آن است. این هتل تا اسکلت تفریحی، فاصله کمی دارد و به شما امکان گشت و گذار و تفریح در شهر را می‌دهد.

۲۳- هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش کیش با نمایی از ایران باستان
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از ویژگی‌های فضای اقامتی لوکس ۵ ستاره بودن آن است. هتل داریوش هتلی ۵ ستاره است که در لیست هتل ‌های لوکس و لاکچری جزیره کیش قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به معماری متفاوت آن اشاره کرد که نمادی از ایران متمدن است.

اینجا با طراحی زیبا و دلنشین از المان‌های تخت جمشید و نقش نگاره ایران باستان تزیین شده است. در این هتل امکانات و تجهیزات رفاهی در سطح بین المللی را می‌بینید که رضایت گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است.

۲۴- هتل کوروش کیش

رستوران شیک هتل کوروش کیش
منبع عکس: گوگل

هتل کوروش کیش که نام خود را از یکی از پادشاهان ایران متمدن گرفته است؛ از جمله هتل‌های ۵ ستاره لوکس و لاکچری جزیره کیش است که مهمانان خود را به داشتن اقامتی خاص دعوت می‌کند.

نزدیک بودن هتل به مراکز خرید متعدد و سواحل خلیج فارس از ویژگی‌های مهمی است که سبب می‌شود مسافران جزیره کیش آن را انتخاب کند. در این هتل نیز به مانند تمام هتل‌ های ۵ ستاره کیش از امکانات رفاهی مناسبی استفاده شده تا اینجا در لیست جاهای لاکچری کیش قرار بگیرد.

سایر هتل های لوکس کیش که می‌توانید برای اقامت در این جزیره انتخاب کنید:

  • هتل شایان کیش
  • هتل مارینا کیش
  • هتل آریا کیش
  • هتل پانورما کیش
  • هتل آرامیس کیش
  • هتل ایران کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل امیرکبیر کیش
  • هتل پالاس کیش

کلام پایانی

برای داشتن سفری لوکس باید بودجه مالی مناسبی را کنار بگذارید تا بتوانید از تمام ابعاد و امکانات آن به خوبی استفاده کنید و لذت ببرید. جاهای لاکچری کیش شاید در دسته تفریحات گران به شمار بروند، اما بی‌شک با انتخاب آن‌ها یکی از جذاب‌ترین سفرهای عمرتان را خواهید داشت. در این مقاله شما را با تعدادی از لاکچری ترین جاهای کیش آشنا کردیم تا بتوانید در سفر به این جزیره محبوب ایران در حاشیه خلیج فارس، از آن استفاده کنید.

سؤالات متداول

لاکچری تری جای کیش کجاست؟

لاکچری ترین جای کیش را مجموعه‌ای از مکان‌هایی مثل: ساحل تفریحی، رستوران های لاکچری، هتل های ۵ ستاره کیش، مراکز خرید مدرن و تفریحات لاکچری تشکیل داده‌اند.

هتل های لاکچری برای اقامت در کیش کدامند؟

از لوکس‌ترین هتل های کیش می‌توانیم به مواردی چون هتل داریوش، هتل بین المللی، هتل ترنج، هتل شایان و… اشاره کنیم.

رستوران های لاکچری و لوکس کیش برای صرف غذا کجاست؟

کیش رستوران های لوکس متعددی دارد؛ رستوران نهنگ آبی، رستوران کوه نور و پدیده شاندیز از بهترین انتخاب‌ها برای صرف غذا هستند.

چه تفریحات لاکچری و لوکس در جزیره کیش وجود دارد؟

در کیش تفریحات لاکچری متعددی مثل: جت اسکی، غواصی، پارک‌ های آبی، تله کابین، سافاری و… وجود دارد.

هزینه سفر لوکس در جزیره کیش چقدر است؟

هزینه داشتن سفری لوکس در جایی مثل جزیره کیش بسته به انتخاب‌ هتل، تعداد تفریحات، میزان خرید و انتخاب رستوران، متفاوت است و معمولا سفری گران محسوب می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر