خانه >> ایرانگردی >> هلیوم پارک تهران کجاست؟ پرشی پرهیجان با ترامپولین‌ها!
هلیوم پارک تهران

هلیوم پارک تهران کجاست؟ پرشی پرهیجان با ترامپولین‌ها!

تهران شهری که با جاذبه‌های رنگارنگ خود اهالی و گردشگران را دلبسته خود می‌کند. در هر گوشه این کلان‌شهر شلوغ تا دلتان بخواهد تفریح و سرگرمی می‌توانید پیدا کنید که هیچ‌کدام تکراری نباشند. یکی از مکان های تفریحی تهران، هلیوم پارک است که شما را به تجربه هیجانی از نوع پرش‌های چند متری دعوت می‌کند. در جایی مثل هلیوم پارک تهران می‌توانید آدرنالین خونتان را بالا ببرید و خودتان را به چالش بکشید.

هلیوم پارک یکی از جاهای دیدنی تهران است که شاید به خاطر کم سن بودن شهرت زیادی نداشته باشد، اما بین کسانی که تجربه بازی در اینجا را داشته‌اند محبوبیت بالایی دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با هر آنچه در مورد این پارک لازم است بدانید بیشتر آشنا کنیم تا در لیست تفریحات تهران‌گردی خود قرار دهید.

هلیوم پارک تهران کجاست؟

هلیوم پارک تهران کجاست؟

هلیوم پارک، در استان تهران، شمال غرب شهر تهران، منطقه ۲۲ قرار دارد. این پارک در طبقه G1 مجتمع تجاری بزرگ ایران مال واقع شده است.

نحوه دسترسی به هلیوم پارک تهران

دسترسی به هلیوم پارک تهران: برای رفتن به هلیوم پارک تهران باید ابتدا راهی همت غرب شوید. پارک ترامپولین از جاهای دیدنی تهران با مترو است. با کمک نقشه مترو تهران باید تا ایستگاه ایران‌خودرو بروید و سپس با تاکسی‌های خطی در نزدیکی ایران مال پیاده شوید. به وسیله خودرو شخصی نیز به‌راحتی می‌توانید به اینجا بیایید و در پارکینگ مجموعه، خودرو خود را پارک کنید.

آدرس هلیوم پارک

آدرس هلیوم پارک ایران مال: تهران، اتوبان همت غرب، انتهای خیابان شهید خرازی، مجتمع تجاری ایران مال، طبقه G1

سایت و شماره تماس هلیوم پارک

مکان برقراری تماس با این مجموعه از طریق خط تلفن 09046084269 مقدور است. در آدرس سایت مجموعه، به نشانی heliumpark.ir نیز می‌توانید با این پارک بیشتر آشنا شوید.

قیمت بلیط هلیوم پارک تهران

قیمت بلیط هلیوم پارک تهران

مبلغ بلیط هلیوم پارک ایران مال برای استفاده از هر قسمت متفاوت است. قیمت ورودی، غیر از استفاده از بخش‌های مختلف مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان می‌باشد. بهای بلیط هلیوم پارک تهران برای کودکان نسبت به بزرگسالان تا ۵۰ درصد کمتر بوده و قیمت بلیط هلیوم پارک تهران ۱۴۰۳، مبلغ ۲۱۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

ساعت کاری هلیوم پارک

ساعت کاری هلیوم پارک

هلیوم پارک از مکان های تفریحی تهران در شب است و ساعت کاری هلیوم پارک تهران هر روزه از ساعت ۹ تا ۲۳ می‌باشد. مدت زمان استفاده به ازای بهایی که پرداخت می‌کنید حداقل ۳۰ دقیقه است.

درباره هلیوم پارک تهران

درباره هلیوم پارک تهران

در مناطق مختلف پایتخت، پارک های تهران فرصت خوبی برای تفریح و سرگرمی در کنار خانواده و دوستان به اهالی این شهر و گردشگران می‌دهد. برخی به دنبال فضای متفاوت‌تر از پارک‌های معمولی هستند و می‌خواهند هیجان را به‌گونه‌ای جذاب و خاص‌ تجربه کنند.

آتشكده آدریان
ادامه مطلب

هلیوم پارک ایران مال یکی از بهترین ترامپولین پارک یا همان پارک پرشی در ایران است که هواداران بسیاری دارد. این پارک اولین پارک پرشی در ایران است که دو شعبه دارد؛ یکی در برج مروارید مشهد و دیگری در ایران مال پایتخت است. برای آشنایی با هلیوم پارک مشهد کلیک کنید.

درباره هلیوم پارک تهران

در راهنمای سفر به تهران و  تفریحات آن می‌توانید تفریح‌های هیجان‌انگیز بسیاری را ببینید که هلیوم پارک ایران مال یکی از آن‌هاست. هلیوم پارک تهران، از دسته پارک های موضوعی است که در آن بازی‌های هیجانی و پر تحرک طراحی شده است.

پارک ترامپولین از صفحه‌های فنری مخصوصی برای پرش‌های چند متری و حرکات نمایشی شرکت‌کنندگان استفاده می‌کند. هلیوم پارک مجتمع ایران مال در سال ۱۴۰۲ افتتاح شد و تا کنون با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شده است.

لیست بازی های هلیوم پارک ایران مال

بازی های هلیوم پارک ایران مال

هلیوم پارک تهران از دو بخش به نام‌های جاذبه و کهکشان تشکیل شده است. در حال حاضر تنها بخش کهکشان فعال است و بخش جاذبه هنوز شروع به فعالیت نداشته است. لیست بازی های هلیوم پارک ایران مال بلند بالاست که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانید بازی مورد نظر خود را پیدا کنید.

فوتبال حبابی

معرفی بازی‌های هلیوم پارک تهران را با یکی از محبوب‌ترین‌ها به نام فوتبال حبابی شروع می‌کنیم. اگر بیننده این بازی هم باشید هیجان و شادی نصیبتان می‌شود چه برسد به این‌که یکی از بازیکنان این زمین جذاب باشید. اگر با دوستان خود به این هلیوم پارک می‌روید این بازی را حتما امتحان کنید تا در خاطرات مشترکتان ثبت شود. فوتبال حبابی در سالن کهکشان قرار دارد.

نردبان معلق و ترامپولین

نردبان معلق و ترامپولین در هلیوم پارک تهران

بازی جذاب دیگری که می‌توان امتحان کرد نردبان معلق و ترامپولین است. با انتخاب این بازی باید از نردبانی معلق بالا بروید که در زیر آن صفحه‌های پرشی منتظر شماست. این بازی پر‌هیجان در سالن کهکشان قرار گرفته است.

گودال فضایی

گودال فضایی هلیوم پارک تهران

گودال فضایی از بخش‌هایی است که هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند در آن مشغول بازی شوند. گودال فضایی را می‌توانید در سالن کهکشان پیدا کنید و در کنار فرزندان خود تفریح کنید.

سایر بازی‌های بخش بزرگسالان

بازی‌های بخش بزرگسالان هلیوم پارک

در هلیوم پارک تهران بازی‌های متنوعی وجود دارد که باتوجه‌به سلیقه خودتان در مدت‌ زمانی که دارید، می‌توانید به سراغ آن بروید. تاب هیجان، سرسره فضایی، استخر اسفنج، زیپ لاین، منطقه پارکور، بسکتپولین، ترامپولین حرفه‌ای، دیوار صخره‌نوردی، طناب تعادلی، روپ کورس و چالش نینجا از دیگر بازی‌هایی هستند که در بخش بزرگسالان سالن کهکشان می‌توان انجام داد.

بخش مخصوص کودکان

بخش مخصوص کودکان هلیوم پارک

قسمتی از هلیوم پارک ایران مال به کودکان اختصاص داده شده است و با خیال راحت از نظر ایمنی می‌توانید بچه‌ها را به این سمت هدایت کنید. در این بخش بچه‌ها می‌توانند بازی‌هایی مثل: سرسره، سافت پلی، استخر توپ، وایپ اوت کودکان، شهر لگو و الاکلنگ را تجربه کنند.

بهترین باغ رستوران های تهران
ادامه مطلب

تفریحات و امکانات هلیوم پارک تهران

اتاق تولد هلیوم پارک تهران

در کنار بازی‌های پر هیجان و پرش‌های بلند هلیوم پارک تهران می‌توانید از امکانات آن که در ادامه معرفی می‌کنیم نیز استفاده کنید.

  • رستوران و کافه
  • مراکز خرید
  • صخره نوردی
  • اتاق تولد
  • نمازخانه
  • سرویس بهداشتی
  • صندلی استراحت

محدودیت‌های هلیوم پارک تهران

محدودیت‌های هلیوم پارک تهران

  • اگر دچار بیماری قلبی و یا آسیب‌های جسمی هستید با اجازه و مشورت پزشک بازی کنید.
  • قسمت سافت پلی، پارک پرشی تنها برای کودکان یک تا شش ساله طراحی شده است.
  • برای شرکت در بازی‌هایی مثل فوتبال حبابی باید قد شما بالای ۱۶۰ سانتی متر باشد.
  • در بخش ترامپولین محدودیت وزن تا ۱۱۰ کیلوگرم است.

جاهای دیدنی نزدیک هلیوم پارک تهران

در اطراف هلیوم پارک، جاذبه‌های متنوعی برای بازدید وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند برای گردش یک روزه در تهران کافی باشد. در ادامه شما را بهترین جاهای دیدنی نزدیک هلیوم پارک تهران آشنا می‌کنیم تا اگر فرصتی دست داد بتوانید برای بازدید از آن‌ها نیز برنامه‌ریزی کنید.

۱-بوستان چیتگر

بوستان چیتگر

بوستان چیتگر یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین بوستان‌های تهران است که در آن حسابی سرگرم می‌شوید. این بوستان با ۹۵۰ هکتار مساحت یکی از بزرگ‌ترین پارک جنگلی‌های ایران است که با وجود امکانات رفاهی و تفریحی کاملی که در آن وجود دارد، محبوبیت بالایی بین گردشگران پیدا کرده است.

غیر از خود بوستان، دریاچه چیتگر از بهترین دریاچه‌های تهران و شهربازی بزرگ چیتگر از دیگر جاهای دیدنی در نزدیکی هلیوم پارک تهران هستند. تفریح در کنار دریاچه چیتگر یا بازی در هر کدام از بخش‌های شهربازی چیتگر روز شما را خاطره‌انگیز و ماندگار می‌کند. در کنار این مجموعه فرهنگی تفریحی، امکانات رفاهی مناسبی مثل رستوران و کافی شاپ‌های متعددی قرار گرفته که دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی‌ را تکمیل می‌کند.

آدرس اتوبان تهران کرج، بعد از خروجی شهرک راه آهن
لوکیشن لوکیشن پارک چیتگر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۲۴ ساعته
قیمت ورودی رایگان
تلفن 02144724992

۲- بوستان آبشار

بوستان آبشار

پارک زیبای آبشار یکی دیگر از جاذبه‌هایی است که می‌تواند در لیست تفریح شما در نزدیکی پارک ترامپولین قرار بگیرد. هوای مطبوع و فضای دلنشین اینجا را به یکی از محبوب‌ترین پارک‌های تهران تبدیل کرده است.

در این پارک برکه‌ای زیبا با مرغابی و ماهی‌های شاد وجود دارد که تصویری زیبا از طبیعت پارک ساخته‌اند. آلاچیق، رستوران و کافه، فضای بازی، پارکینگ، سرویس بهداشتی، مسیر کوهنوردی و پیاده‌روی از امکانات و تفریحات بوستان آبشار تهران است.

آدرس انتهای بزرگراه همت غرب، اتوبان شهید خرازی، خروجی آبشار تهران
لوکیشن لوکیشن پارک آبشار بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۲۴ ساعته
قیمت ورودی رایگان
تلفن 02144724992

۳- باغ گیاه شناسی تهران

باغ گیاه شناسی تهران

اگر دوستدار طبیعت و زیبایی گل‌ها و گیاهان هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به باغ گیاه شناسی تهران بزنید. بازدید از این باغ زیبا با وجود تنوع بسیار بالای انواع گل و گیاه برایتان جالب خواهد بود. این مجموعه با ۱۴۵ هکتار وسعت در شمال غرب تهران و نزدیکی ترامپولین پارک قرار گرفته است.

هتل پرشین پلازا تهران
ادامه مطلب

باغ موزه گیاه شناسی از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در آن بیش از ۳۰۰۰ گونه گیاهی زندگی می‌کنند که بسیاری از آن‌ها کمیاب هستند. این باغ موزه از بخش‌های مختلفی مثل باغ ایرانی، موزه حشرات، باغ صخره‌ای، گلخانه و… تشکیل شده است.

آدرس اتوبان تهران – کرج، خروجی پیکان‌شهر، شهرک سرو آزاد
لوکیشن لوکیشن باغ گیاه شناسی بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹ تا ۱۷
تلفن 02144787282

۴- مجتمع تجاری و تفریحی ایران مال

کتابخانه ایران مال

هلیوم پارک تهران تنها یکی از متعدد بخش‌های تفریحی و گردشگری ایران مال تهران است. بازدید از این مجتمع تجاری تفریحی با تنوع بسیار بالایی که در طبقات خود دارد ساعت‌ها وقت می‌برد و لذت گشت و گذار در آن گذر زمان را از ذهنتان پاک می‌کند. ایران مال یکی از پنج مال بزرگ دنیاست که ۳۱۷۰۰۰ متر مربع مساحت دارد.

بخش‌های مختلف ایران مال تهران:

  • کتابخانه جندی شاپور ایران مال
  • مسجد جامع
  • نمازخانه
  • باغ دیدار
  • بازار سنتی
  • شربت خانه
  • ایوان اشراق
  • تالار الماس
  • پردیس سینمایی
  • پیست قایق ضربه‌ای
  • سالن بازی‌های لیزری
  • پیست پاتیناژ
  • آب‌نما موزیکال
  • باغ ایرانی
  • تالار آینه

در سفر به تهران و بازدید از هلیوم پارک، کجا اقامت کنیم؟

اگر اهل تهران نیستید باید به فکر اقامت در یکی از بهترین هتل‌های تهران باشید تا سر حوصله از تفریحات تهران مثل پارک هلیوم لذت ببرید. رزرو هتل تهران از طریق سایت ایران هتل آنلاین به صورت غیر حضوری با پشتیبانی قوی خیال شما را از بابت محل اقامت آسوده می‌کند تا به تفریح و گردش در تهران بپردازید.

در نزدیکی هلیوم پارک تهران، هتل‌هایی چون: هتل پژوهش تهران، هتل ایران مال تهران، هتل آکادمی تهران، هتل بستان تهران، و هتل المپیک تهران وجود دارد.

عکس هلیوم پارک ایران مال

ورودی بازی های هلیوم پارک تهران
هلیوم پارک تهران
فروشگاه هلیوم پارک تهران
هلیوم پارک تهران
ورودی مجموعه هلیوم پارک تهران
هلیوم پارک تهران
بازی های بخش کودکان هلیوم پارک تهران
هلیوم پارک تهران
بازی های پرشی هلیوم پارک تهران
هلیوم پارک تهران
هلیوم پارک تهران
هلیوم پارک تهران
بازی های هیجانی برای کودکان در هلیوم پارک تهران
هلیوم پارک تهران

کلام آخر

در شهر پر جمعیتی چون تهران، لزوم مراکز تفریحی بیشتر از هر جایی دیگر حس می‌شود که خوشبختانه هر ساله به تعداد آن اضافه می‌شود. داشتن تفریح و لحظات شاد حقی است که نباید بگذاریم در لابه‌لای شلوغی‌های زندگی روزمره کم‌رنگ شود. در فضایی چون هلیوم پارک تهران به‌سادگی می‌توان شاد بود و خاطرات ماندگار در کنار کسانی که دوستشان دارید بسازید.

سوالات متداول

هلیوم پارک تهران کجاست؟

تهران، اتوبان همت غرب، انتهای خیابان شهید خرازی، مجتمع تجاری ایران مال، طبقه G1

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هلیوم پارک کدام است؟

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هلیوم پارک تهران ایستگاه ایران خودرو است.

ساعت کاری پارک پرشی تهران به چه صورت است؟

برای حضور در این مجموعه می‌توانید هر روز از ساعت ۹ تا ۲۳ در این مجتمع حضور داشته باشید.

هزینه بلیط بازی‌های هلیوم پارک تهران چقدر است؟

هزینه بلیط ورودی برای هر نفر ۲۰۰۰۰ تومان و برای هر نیم ساعت استفاده ۲۱۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر