خانه >> ایرانگردی >> پارک‌ های اصفهان؛ بهترین پارک‌ های اصفهان برای چادر زدن و کودکان
آلاچیق های پارک ناژوان از پارک‌های اصفهان

پارک‌ های اصفهان؛ بهترین پارک‌ های اصفهان برای چادر زدن و کودکان

اصفهان شهری زیبا است که تاریخ و تمدن اصیل گذشته را در خود جای داده است. با اینکه این شهر به داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار شهرت دارد در سفر به آن از دیدن پارک‌های آن نیز نباید غافل شد. پارک‌ های اصفهان با تنوع زیاد و داشتن امکانات رفاهی قابل قبول، مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت ساکنان اصفهان و همچنین مسافران این شهر هستند.

به دلیل اهمیت این پارک‌ها در این مقاله سعی داریم تا در مورد پارک‌ های اصفهان برای چادر زدن، برای عکاسی، پارک‌ های اصفهان مناسب کودکان، پارک‌های تفریحی، پارک‌های آبی، پارک‌های آلاچیق‌دار، پارک‌های سرپوشیده و پارک‌ های اصفهان با آدرس صحبت کنیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با اطلاعات بیشتر به اصفهان زیبا سفر کنید.

پارک‌ های اصفهان برای چادر زدن

پارک ناژوان اصفهان
منبع عکس: سایت یاندکس

جاذبه‌های گردشگری متنوع موجود در شهر اصفهان موجب شده تا هر ساله و به خصوص در ایام تعطیلات مسافران زیادی این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند. بسیاری از مسافران هتل‌ های اصفهان، اقامتگاه‌های بوم گردی و دیگر مکان‌ها را برای اقامت در این شهر انتخاب می‌کنند.

در این میان برخی از مسافران اقامت در پارک‌ های اصفهان را برای استراحت انتخاب می‌کنند. به دلیل اهمیت این دسته از پارک‌ها در این بخش بهترین پارک‌ های اصفهان برای چادر زدن، بهترین پارک‌ های اصفهان برای اسکان را نام می‌بریم و ویژگی‌های آنها را شرح می‌دهیم:

1- پارک فدک اصفهان

دریاچه باغ فدک اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

یکی دیگر از پارک‌ های زیبای اصفهان برای کمپینگ و چادر زدن و لذت بردن از فضای سبز و طبیعت کم نظیر، پارک فدک یا همان باغ فدک است. این باغ تفریحی با واقع شدن در بلوار آزادگان اصفهان مکانی وسیع برای برپایی یک دورهمی و اقامتی دلپذیر در شهر اصفهان است.

محل اسکان چادرهای مسافران در باغ فدک
منبع عکس: گوگل مپ

پارک فدک از سال ۱۳۷۵ تا به امروز میزبان گردشگران شهر زیبای اصفهان است. علاوه بر بهره‌مندی از فضای سرسبز و زیبای این باغ، امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری نیز برای رفاه و راحتی مهمانان و گردشگران این باغ در نظر گرفته شده است. این امکانات عبارتند از:

  • زمین بازی کودکان
  • زمین اسکیت
  • زمین ورزشی
  • کتابخانه

علاوه بر این موارد، از طبیعت زیبای باغ فدک و دریاچه مصنوعی واقع در مرکز آن نیز به هنگام بازدید غافل نشوید. قایق‌های پدالی این دریاچه مصنوعی موقعیتی مناسب برای لذت بردن از طبیعت زیبای اطراف دریاچه را فراهم کرده‌اند.

آدرس اصفهان، محله باغ فدک، خیابان شهید بهشتی
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک فدک بر روی نقشه

2- پارک غدیر اصفهان

حوضچه آب پارک غدیر اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

از بهترین بوستان‌های اصفهان می‌توان به پارک بزرگ غدیر اشاره کرد. این پارک با داشتن فضای بزرگ در سال ۱۳۷۲ افتتاح شد. امکانات و تجهیزات مناسب موجود در این پارک آن را به یکی از بهترین پارک‌ های اصفهان تبدیل کرده است.

مجموعه ورزشی این پارک شامل بخش‌هایی مانند استخر، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، سالن‌های ورزشی و… اوقاتی مفرح و پر از نشاط را برای مهمانان پارک به ارمغان می‌آورد. همچنین در خانه کودک و نوجوان این پارک باز‌ی‌ها و مهارت‌های مناسب این رده آموزش داده می‌شود. کتابخانه عمومی علامه امینی نیز از دیگر بخش‌های مهم این پارک محسوب می‌شود.

آدرس اصفهان، بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان علامه امینی
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک غدیر بر روی نقشه

پارک‌ های اصفهان برای عکاسی

پارک گل های اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

پارک‌ها با داشتن فضای سبز، گیاهان زیبا، گل‌های رنگارنگ و درختان انبوه همواره محلی مناسب برای عکاسی و ثبت خاطراتی دلنشین و به یاد ماندنی هستند. یکی از مکان‌هایی که می‌توانید در سفر به اصفهان در آن به ثبت خاطراتی ماندگارتر و زیباتر بپردازید، پارک‌های این شهر است.

این پارک‌ها با داشتن فضایی رویایی و سرسبز، صحنه‌هایی زیبا و دلپذیر را بر روی کاغذ برای مسافران خلق می‌کند. در ادامه پارک‌های مهم و برتر اصفهان برای عکاسی را نام می‌بریم:

1- پارک ناژوان

پارک ناژون با توجه به داشتن وسعت زیاد، محل‌های بکر و دست نخورده و همچنین وجود انواع درختان و پوشش گیاهی در آن، محلی مناسب برای عکسبرداری از طبیعت است. همچنین پارک ناژوان با قرار گرفتن در مسیر زاینده رود مکانی بسیار مناسب برای ثبت خاطرات به یادماندنی در اصفهان است.

پارک جنگلی ناژوان اصفهان
منبع عکس: یاندکس

بدون تردید یکی از زیباترین، بزرگترین و بهترین پارک‌ های اصفهان پارک جنگلی ناژوان است. این پارک یکی از پارک‌‌‌‌‌‌‌‌های معروف اصفهان به شمار می‌رود. مساحت زیاد، وجود درختان انبوه و متنوع و همچنین گونه‌های گیاهی فراوان در آن موجب شده تا طبیعتی بکر و دست نخورده در این پارک حاکم باشد.

جالب است بدانید لغت ناژوان برگرفته از دو کلمه ناژ به معنای صنوبر و وان به معنای جا و مکان است. وجود درختان و طبیعت مناسب این پارک موجب شده تا در تمام فصول سال از زیبایی‌های خاص خود بهره‌مند باشد. علاوه بر طبیعت بکر و زیبایی که از آن در بالا نام بردیم، بسیاری از مسافران به دلیل امکانات رفاهی متنوع موجود این پارک را به عنوان یکی از پارک‌ های اصفهان برای عکاسی انتخاب می‌کنند.

در ادامه امکانات و بخش‌های متنوع موجود در این پارک را به صورت جداگانه شرح می‌دهیم:

طاووس باغ پرندگان ناژوان
منبع عکس: گوگل مپ

باغ پرندگان

باغ پرندگان ناژوان یکی از قسمت‌های قدیمی پارک جنگلی ناژوان محسوب می‌شود. طراحی و معماری زیبای باغ نیز یکی از بهترین سبک معماری‌ها را به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه در این باغ گونه‌های مختلفی از پرندگان زندگی می‌کنند زیستگاه‌های متنوعی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

از جمله این زیستگاه‌ها می‌توان به برکه، صخره، قفس،کلبه جنگلی و… اشاره کرد. همچنین خوب است بدانید علاوه بر زیستگاه‌های متنوعی که برای پرندگان این باغ در نظر گرفته شده، فضای داخلی باغ پرندگان نیز با سقف توری مانند پوشیده شده است. این فضا خود به تنهایی یکی از زیباترین بخش‌های باغ پرندگان ناژوان محسوب می‌شود.

در باغ پرندگان بالغ بر ۳۵۰۰ گونه گیاهی در کنار یکدیگر محیطی زیبا را برای بازدید گردشگران فراهم کرده‌‌اند. در کنار بازدید از این پرندگان زیبا و جذاب می‌توان از واحدهای مختلف آموزشی، علمی، بهداشتی، تاکسیدرمی و… نیز دیدن کرد.

باغ خزندگان ناژوان
منبع عکس: گوگل مپ

باغ خزندگان

یکی دیگر از بخش‌های جذاب پارک جنگلی ناژوان باغ خزندگان نام دارد. این باغ از سال ۱۳۹۱ تا به امروز میزبان گردشگران علاقه‌مند به گونه‌های مختلف خزندگان است. فضای بزرگ باغ نیز محلی مناسب برای نگهداری از گونه‌های متنوع خزندگان است.

در این مجموعه انواعی از خزندگان مختلف مانند ویواریوم بزرگ و کوچک، مارهای سمی، نیمه سمی و غیرسمی، ایگوانا، تمساح در بخش‌های مشخص شده نگهداری می‌شوند. علاوه بر دیدن خزندگان این باغ می‌توانید از نمونه‌های خزندگان به صورت تاکسیدرمی ‌شده نیز دیدن کنید.

ماهی‌های کوچک آکواریوم ناژوان
منبع عکس: گوگل مپ

آکواریوم

یکی از بخش‌های جذاب و جالب توجه در پارک جنگلی ناژوان اختصاص به بخش آکواریوم این مجموعه دارد. این آکواریوم به عنوان اولین آکواریوم تونلی ایران دارای شهرت خاص است.

مساحت بزرگ این آکواریوم و طول و عرض بسیار بزرگ آن موجب شده تا حجم بزرگی از آب را در خود جای دهد. فضای زیبا و بزرگ این مجموعه به صورت دریایی زیبا با گیاهان و جانوران آبزی پر شده است.

در مجموع می‌توان گفت در حدود ۶۵۰۰ نوع از جانوران آبزی در این آکواریوم زندگی می‌کنند. بسیاری از انواع این آبزیان از نادرترین موجودات آبی در دنیا محسوب می‌شوند. به طوری که می‌توانید به هنگام بازدید از این آکواریوم چندین کوسه دریایی را نیز از نزدیک ببینید.

پروانه‌های تاکسیدرمی شده در باغ پروانه‌های ناژوان
منبع عکس: گوگل مپ

باغ پروانه‌ها

باغ پروانه‌ها در حقیقت به باغ موزه پروانه‌ها شهرت دارد. باغ موزه پروانه‌ها خود به تنهایی به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های اصفهان شناخته می‌شود. مانند دو بخش بالا در این باغ مجموعه‌ای از پروانه‌های زیبا به نمایش گذاشته شده‌اند.

در حقیقت به هنگام قدم زدن در باغ کلکسیونی از پروانه‌های رنگارنگ در انواع مختلف را نظاره می‌کنید. این پروانه‌ها به صورت کاملاً علمی خشک شده‌اند. همچنین در کنار بازدید از پرندگان وجود انواع درخت‌ها و درختچه‌ها از قبیل درختچه فردوس، لیندا، سیکاس، بنجامین و فیکوس زیبایی دوچندانی به این مجموعه داده‌اند.

موزه صدف پارک ناژوان
منبع عکس: گوگل مپ

موزه صدف

آخرین بخش دیدنی پارک جنگلی ناژوان از پارک‌ های اصفهان اختصاص به موزه صدف دارد. به مانند آکواریوم، پارک ناژوان به عنوان اولین موزه صدف کشور شناخته می‌شود. نگهداری بیش از ۲۰۰۰ نمونه از نرم تنان در این مجموعه موجب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان در سفر به شهر اصفهان از این مکان دیدنی بازدید کنند. این صدف‌ها و انواع نرم تنان و حلزون‌های نگهداری شده در این موزه همگی از آب‌های خلیج فارس و دریای خزر جمع آوری و صید شدند.

معرفی هتل آسمان اصفهان؛ هتلی آسمان خراش در نصف جهان
ادامه مطلب

تله سیژ پارک جنگلی ناژوان

از بخش‌های دیدنی و گردشگری پارک جنگلی ناژوان که بگذریم، نوبت به خدمات رفاهی و تفریحی موجود در این پارک می‌رسد. تله سیژ پارک ناژوان با داشتن امکانات رفاهی مختلف و صندلی‌های ایمن مکانی مناسب برای سپری کردن ساعتی در دل جنگل‌های انبوه پارک ناژوان است.

گردشگران می‌توانند با سوار شدن بر روی این تله سیژ نمایی زیبا از پارک ناژوان را نظاره کنند. تله سیژ پارک ناژوان دارای ظرفیت ۱۲۰ گردشگر با دو ایستگاه متفاوت و امکانات رفاهی بسیار است.

قایق سواری در پارک آبی ناژوان
منبع عکس: گوگل مپ

پارک آبی کودکان ناژوان

در سفر به شهر اصفهان و بازدید از پارک ناژوان علاوه بر اینکه بزرگسالان از فضایی مفرح با امکانات رفاهی قابل قبول بهره‌مند می‌شوند، کودکان نیز در بخش پارک آبی پارک ناژوان به تفریح مورد علاقه خود مشغول می‌شوند. این پارک آبی با داشتن مساحتی بیش از ۲۵۰۰ متر مربع وسایل بازی بسیاری را در خود جای داده است.

این وسایل عبارتند از:

  • چتر آب
  • سطل آبی نامتعادل
  • قایق سواری
  • نخل آبپاش
  • دوچرخه آبپاش
  • الاکلنگ آبپاش و بسیاری از تفریحات و وسایل دیگر
  • در اطراف پارک نیز مکانی ویژه برای نظارت والدین بر کودکان و استراحت آنها در نظر گرفته شده است.

شهربازی ناژوان

یکی دیگر از بخش‌های جذاب و مهیج در پارک ناژوان اختصاص به شهربازی آن دارد. این شهربازی چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان محیطی سرگرم کننده و با امکانات رفاهی بسیار ایجاد کرده است.  وجود این همه امکانات به صورت یکجا در این پارک آن را در زمره پارک‌های دیدنی اصفهان قرار داده است.

سایر امکانات رفاهی پارک جنگلی ناژوان

از دیگر خدمات رفاهی و تفریحی که در حین بازدید از پارک جنگلی ناژوان از آنها می‌توان بهره‌مند شد شامل:

  • پارکینگ
  • محل عکس گرفتن
  • نمازخانه
  • سرویس بهداشتی
  • رستوران
  • کافه
  • پیست دوچرخه سواری
  • مسیر پیاده‌روی
  • آلاچیق
  • غرفه صنایع دستی
  • زمین بازی کودکان
  • فضای مناسب برپایی پیک نیک، چادر زدن و کمپینگ
  • مانژ اسب سواری
  • ایستگاه‌های درشکه سواری
رودخانه پارک جنگلی ناژوان
منبع عکس: گوگل مپ
آدرس اصفهان، بزرگراه شهید حبیب اللهی، ناژوان
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک ناژوان بر روی نقشه

2- پارک صفه

پارک صفه که به بام اصفهان نیز شهرت دارد، با قرار گرفتن در بالادست شهر اصفهان چشم اندازی زیبا از نصف جهان را در مقابل چشم گردشگران قرار می‌دهد. فضاهای مناسب این پارک و داشتن امکانات رفاهی مختلف در آن، این پارک را به یکی از لوکیشن‌های بسیار مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی در طبیعت تبدیل کرده است.

محل پیاده رو پارک صفه اصفهان در شب
منبع عکس: گوگل مپ

علاوه بر خود کوه صفه که دارای جذابیت‌های خاص برای یک کوهنوردی لذت بخش است، دامنه کوه نیز دارای فضاهای متنوعی برای برپایی یک پیک نیک و دورهمی صمیمانه در آب و هوای کوهستان مطبوع است.

از امکانات رفاهی مناسب در دامنه کوه صفه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سینما هفت بعدی
  • پیست دوچرخه سواری
  • پارکینگ
  • سرویس‌های بهداشتی
  • نمازخانه
  • مسجد شهدای صفه
  • نیمکت باربیکیو
  • آلاچیق
  • فضای برپایی پیک نیک
  • بوفه
  • کافه
  • رستوران
  • مسیر پیاده‌روی

علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی متنوعی که در بالا ذکر کردیم، از طبیعت گردی در فضای سرسبز این مجموعه نیز نباید غافل شد. همچنین کاشت درختان و درختچه‌های کوچک و بزرگ در فضای بزرگ کوه صفه موجب شده تا پارکی زیبا را بر فراز شهر اصفهان نظاره‌گر باشید.

آلاچیق های پارک صفه اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

تله کابین، شهربازی، باغ وحش، زیپ لاین، پل معلق، سالن بولینگ و سالن بیلیارد از دیگر امکانات ویژه و مخصوص این پارک برای بهره‌مندی هرچی بیشتر گردشگران هستند.

در نهایت در بام اصفهان که در ارتفاع ۲۰۰۰ متری کوه صفه قرار گرفته است می‌توانید چشم انداز زیبای شهر اصفهان و اطراف آن را در شب به نظاره بنشینید. از این رو این پارک یکی از بهترین پارک‌ های اصفهان در شب برای تفریح محسوب می‌شود.

آدرس اصفهان، بلوار شهدای صفه
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک صفه بر روی نقشه

3- پارک قلمستان

فضای پیاده رو پارک قلمستان اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

از ویژگی‌های مهم این پارک می‌توان به وجود آلاچیق‌های مناسب برای برپایی یک دورهمی دلنشین و صمیمانه در کنار یکدیگر اشاره کرد. همچنین وجود نورافکن‌های مناسب فضای روشنی را برای کمپ زدن مهمانان فراهم کرده است. از ویژگی‌های خاص این پارک نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نهر آب
  • آبنما
  • فواره
  • حوض‌های بزرگ
وسایل بازی کودکان در پارک قلمستان
منبع عکس: گوگل مپ

در ضمن علاوه بر فضای زیبا و سرسبزی که در بالا به آن اشاره شد، در این پارک امکانات رفاهی از قبیل کتابخانه، سرویس بهداشتی و فضای بازی کودکان برای راحتی مهمانان و مسافران در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که یکی از نکات مثبت این مجموعه واقع شدن آن در مرکز شهر اصفهان است. از این رو فاصله اندکی تا بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان مانند عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و … دارد.

آدرس اصفهان، خیابان امام خمینی
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک قلمستان بر روی نقشه

4- پارک گل‌ها

پارک گل های اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

بدون شک پارک گل‌های اصفهان مکانی رویایی و زیبا برای یک عکسبرداری تمام عیار در اصفهان محسوب می‌شود. پارک گل‌ها یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا  و از پارک‌ های بزرگ اصفهان به شمار می‌رود.

نام دیگر این پارک باغ گل‌ها است. این پارک مجموعه زیادی از گل‌های رنگارنگ و گونه‌های گیاهی و درختان متنوع را در خود جای داده است. وجود فضاهایی مانند صخره، برکه، آبنما، گیاهان دارویی، درختان متنوع، باغ زنبق، داوودی و… همگی این مکان را به یکی از دلپذیرترین مکان‌ها برای عکاسی در طبیعت تبدیل کرده‌اند.

باغ گل‌های اصفهان فضایی بزرگ با مساحت ۶۷ هزار متر مربع است. این باغ با قرار گرفتن در جوار زاینده رود زیبا مجموعه بی‌نظیر از گل‌ها و گیاهان مختلف را تشکیل داده است.

یکی از نکات جالب در طراحی این باغ در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و خشک اصفهان است. آب با طراحی خاص به صورت فواره‌هایی کوتاه در باغ جریان می‌یابد و سرانجام به برکه زیبا تبدیل می‌شود.

همچنین معماری سنتی باغ‌های ایرانی نیز به شکلی زیبا در این باغ پیاده شده است. از جمله بخش‌های متنوع باغ گل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باغ رز
  • باغ گیاهان پیازی
  • باغ سوزنی
  • باغ گیاهان دارویی
  • آبنما
  • صخره
  • باغ زنبق
  • مجموعه پرچین
  • مجموعه گونه‌های داوودی راهرو و…

در ضمن در طی عکاسی از باغ و قدم زدن در فضای زیبا و رویایی آن می‌توانید از امکانات رفاهی مانند موارد زیر نیز بهره‌مند شوید:

  • پارکینگ
  • آلاچیق
  • غرفه فروش
  • شربت خانه
  • سرویس بهداشتی
  • محل بازی کودکان

در مجموع بهترین سفر برای بازدید از این باغ فصل زیبای بهار است. فصل سرسبز بهار به خصوص اردیبهشت ماه زیبایی گل‌های این باغ به اوج خود می‌رسد.

آدرس اصفهان، میدان بزرگمهر، ابتدای خیابان سلمان فارسی
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک گل‌ها بر روی نقشه

بهترین پارک اصفهان برای کودکان

خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند از آن دسته افرادی هستند که در سفر به دنبال مکانی برای خوشگذرانی و تفریح در مکان‌های خاص با امکانات مناسب میگردند. اگر با کودکان خود به شهر اصفهان سفر می‌کنید خوب است بدانید که در این شهر بزرگ و زیبا نیز امکانات و پارک‌های ویژه‌ای برای تفریح و سرگرمی کودکان وجود دارد.

برای اینکه بدانید آدرس این دسته از بهترین پارک‌ های اصفهان کجاست ادامه مقاله را با ما همراه باشید:

1- پارک جنگلی ناژوان

پارک ناژوان
منبع عکس گوگل مپ

پارک جنگلی ناژون از آن دسته پارک‌هایی است که همه تفریحات را با هم به صورت یکجا در خود جمع کرده است. در بازدید از این پارک اگر با کودکان خود به دنبال مکانی برای سرگرمی و تفریح هستید به راحتی می‌توانید در فضاهای پارک جنگلی ناژوان با کودکان خود مشغول شوید.

از جمله این فضاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تله سیژ
  • باغ پرندگان
  • باغ خزندگان
  • باغ موزه پروانه‌ها
  • آکواریوم
  • موزه صدف

در تمام این مکان‌ها و فضاها امکانات مختلفی برای یک تفریح لذت بخش و گذراندن اوقات فراغت کودکان به بهترین نحو فراهم شده است. در ضمن شهربازی ناژوان یکی از مکان‌های مناسب در پارک ناژوان برای تفریح و خوشگذرانی کودکان است. از جمله امکانات و وسایل بازی موجود در این پارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشتی صبا
  • قطار کودک
  • ترامپولین
  • شهربازی
  • سفینه
  • سرسره
  • چرخ و فلک
  • تاب کودک
  • سرسره
کمپ متین آباد اصفهان، جادویی از جنس کویر
ادامه مطلب

2- پارک صفه

پارک صفه در دامنه کوه صفه
منبع عکس: گوگل مپ

پارک صفه یکی از پارک‌هایی است که می‌توانید به همراه کودکان خود در آن تفریح کنید. اگر به دنبال فضایی برای سرگرمی کودکان هستید بهترین فضا شهربازی این پارک است. در شهربازی پارک صفه امکانات متنوعی از قبیل موارد زیر برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است:

  • ترامپولین
  • سفینه کودک
  • استخر توپ
  • ماشین برقی
  • سالتو
  • سرسره بادی
  • کشتی ۱۲ نفره
  • قطار کودک

علاوه بر شهربازی، می‌توانید در باغ وحش پارک صفه نیز که حیوانات مختلفی در آن نگهداری می‌شود به همراه کودکان خود ساعاتی متفاوت را بگذرانید. بدون شک تماشای حیوانات اهلی و وحشی آن هم از نزدیک در فضایی زیبا برای کودکان بسیار لذت بخش خواهد بود.

3- پارک آبشار

نیمکت های نشستن پارک آبشار اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

قرار گرفتن شهربازی‌ها در پارک‌ آبشار از جمله خدمات بسیار مناسب برای گردشگران و بازدیدکنندگان از این پارک است. پارک آبشار نیز محل تفریحی برای بزرگسالان و کودکان است.

اگر بزرگسال هستید به راحتی می‌توانید در این پارک از زمین‌های ورزشی، پیست چرخه سواری، اسکیت، تنیس و… استفاده کنید. اگر کودکان هم را در بازدید از این پارک به همراه خود دارید، می‌توانید از شهربازی این پارک برای تفریح آنها بهره ببرید.

شهربازی پارک آبشار اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

از جمله بازی‌ها و وسایل موجود در این شهربازی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کشتی صبا
  • سرسره دلفین
  • سفینه
  • ماشین برقی
  • خانه کودک
  • شهر بادی
  • تاب کودکان
  • جامپینگ بادی
  • سرسره
  • قلعه
  • سینمای پنج بعدی
  • ترامپولین
آدرس اصفهان، بین پل غدیر و بزرگمهر، پارک آبشار
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک آبشار بر روی نقشه

پارک‌های تفریحی اصفهان

همه ما می‌دانیم که یکی از بهترین تفریحات و البته نزدیک‌ترین تفریحات در هر شهری پارک‌های آن شهر هستند. به خصوص اینکه در برخی از پارک‌ها امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران و مهمانان وجود دارد.

اصفهان زیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست. اصفهان با داشتن پارک‌های تفریحی متنوع امکان انتخاب را در هر نقطه از شهر برای مهمانان و مسافران آسان کرده است. در ادامه پارک‌های تفریحی اصفهان را نام می‌بریم:

1- پارک قمیشلو

گل های لاله وحشی در پارک قمیشلو اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از پارک‌ های اصفهان پارک قمیشلو با قدمت بسیار است. این پارک با قرار گرفتن در بخش شمال غربی اصفهان موقعیتی بسیار مناسب و به دور از هرگونه هیاهو و شلوغی‌های شهر اصفهان دارد. یکی از زیبایی‌های این پارک وجود حیوانات حفاظت شده در آن است.

در حقیقت کسانی که علاقمند به حیات وحش و دیدن حیوانات مختلف هستند به راحتی می‌توانند با آمدن به این منطقه از این امکان ویژه برخوردار شوند. همچنین وسعت زیاد پارک قمیشلو موجب شده تا مکان‌های مختلفی در آن به عنوان پناهگاه و زیستگاه حیوانات در نظر گرفته شود.

آدرس اصفهان، 45 کیلومتری شمال غرب شهر اصفهان
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک قمیشلو بر روی نقشه

2- پارک ایثارگران

رودخانه زاینده رود در جوار پارک ایثارگران
منبع عکس: گوگل مپ

از دیگر بوستان‌ های اصفهان با فضای متفاوت‌تر از سایر پارک‌ها پارک ایثارگران را می‌توان نام دارد. این پارک دارای فضای سرسبز با درختان و گل‌های رنگارنگ و زیبا است. شما می‌توانید ساعت‌ها در فضای سرسبز در میان درختان زیبای این پارک پیاده‌روی کنید، به قدم زدن مشغول شوید و از هوای فرح‌بخش آن لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های مهم این پارک داشتن بخش‌های مختلفی مانند کلینیک گیاه شناسی است. افرادی که علاقه‌مند به دیدن چنین مکان‌هایی در اصفهان هستند، این پارک را به عنوان محلی برای تفریح و گردش انتخاب می‌کنند.

همچنین خوب است بدانید که در این پارک یک ساختمان قدیمی با قدمتی در حدود ۱۰۰ سال وجود دارد. این ساختمان امروزه به خانه هنرمندان شهرت دارد. بازدید از این ساختمان قدیمی نیز خالی از لطف نخواهد بود.

آدرس اصفهان، حد فاصل پل بزرگمهر و پل خواجو
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک ایثارگران بر روی نقشه

3- باغ جوان اصفهان

دریاچه باغ جوان
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از بزرگترین پارک‌ های اصفهان پارک جوان است. در این پارک وسیع انواع تفریحات مناسب سنین کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. در این پارک وسیع 30 هکتاری بیش از ۳۵ بازی مختلف و متنوع برای تفریح و هیجان و سرگرمی انواع رده سنی وجود دارد.

کارتینگ باغ جوان
منبع عکس: گوگل مپ

بخش‌های مختلف تفریحی پارک باغ جوان عبارتند از:

  • فوتبال حبابی
  • پینت بال
  • لیزر تگ
  • زیپ لاین
  • پارکینگ
  • سوارکاری
  • درخت نوردی
  • خانه ارواح
  • واقعیت مجازی
  • مزرعه طبیعت
  • چمن مصنوعی
  • والیبال ساحلی

همچنین در این پارک انواع بازی‌ها برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است. استخر، توپ، قطار کودک، تاپ دلقک، ماسه بازی کودکان، ایرهاکی، ماشین برقی، قلعه وحشت و عینک مجازی از جمله این امکانات و خدمات هستند.

خلاصه اینکه این مجموعه تفریحی انتخابی مناسب برای گذراندن ساعاتی از اوقات فراغت خانواده‌ها در شهر اصفهان محسوب می‌شود.

آدرس اصفهان، خیابان سلمان فارسی
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک جوان بر روی نقشه

4- پارک پردیس هنر اصفهان

رودخانه زاینده رود جاری در پارک پردیس هنر
منبع عکس: گوگل مپ

یکی دیگر از پارک‌ های اصفهان که می‌توان آن را در رده پارک‌های تفریحی نیز قرار دارد پارک پردیس هنر است. این پارک از سال ۱۳۹۷ با قرار گرفتن در حاشیه زاینده رود میزبان مهمانان و گردشگران است. در این پارک یکی از بزرگترین سالن‌های آمفی تئاتر روباز کشور وجود دارد.

همچنین در این پارک بخش‌هایی برای نمایش آثار هنرمندان نیز اختصاص یافته است. از دیگر زیبایی‌هایی که می‌توانید در زمان بازدید از پارک پردیس هنر مشاهده کنید، فرش گل پارک پردیس هنر است. این قسمت در انتهای پارک پردیس هنر قرار گرفته است. آبشار برکه نیز از دیگر دیدنی‌های این پارک اصفهان است.

آدرس اصفهان، خیابان آبشار، آبشار سوم
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک پردیس هنر بر روی نقشه

5- پارک مرداویج

درختان و پوشش گیاهی پارک مرداویج
منبع عکس: گوگل مپ

از دیگر پارک‌های تفریحی اصفهان که در سفر به این شهر می‌توان ساعتی را در آن استراحت کرد و از امکانات رفاهی آن بهره برد پارک مرداویج است. پارک مرداویج در بخش جنوبی اصفهان واقع شده است.

از امکانات مهم این پارک می‌توان از میزهای پینگ پنگ، میز شطرنج، دیگر وسایل ورزشی و وسایل بازی برای کودکان نام برد.

آدرس اصفهان، محله هزار جریب، خیابان هزار جریب، خیابان آزادی
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک مرداویج بر روی نقشه

6- پارک بانوان صدف

نوبت به معرفی پارکی برای گردش مهمانان خانم در شهر اصفهان می‌رسد. این پارک با داشتن مساحت ۶۰۰۰ متر مربعی و امکانات رفاهی مناسب، محلی آرام و امن برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و صمیمانه می‌باشد. در پارک صدف امکان انجام انواع مهارت‌های آموزشی، هنری و ورزشی برای بانوان عزیز وجود دارد.

آدرس اصفهان، بزرگراه شهید دستگردی
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک بانوان صدف بر روی نقشه

7- پارک بانوان باغ نوش

ورودی پارک بانوان باغ نوش
منبع عکس: گوگل مپ

یکی دیگر از پارک‌هایی که اختصاص به تفریح بانوان در اصفهان دارد، پارک بانوان باغ نوش است. این پارک دارای مساحت ۲۰۰۰ متر مربعی می‌باشد. بسیاری از امکانات تفریحی زیر برای نشاط و سرگرمی بانوان در این پارک اختصاص یافته است. این امکانات شامل موارد زیر می‌شود:

  • زمین والیبال
  • زمین بسکتبال
  • زمین بدمینتون
  • اسکیت
  • دوچرخه سواری
  • سایت اسباب بازی
  • فضای سبز
  • سالن بدنسازی
آدرس اصفهان، محله بهرام آباد، خیابان گلخانه، اردیبهشت جنوبی 4
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک بانوان باغ نوش بر روی نقشه

از دیگر پارک‌های تفریحی اصفهان می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • پارک ناژوان
  • پارک صفه
  • پارک گل‌ها (باغ گل‌ها)
  • پارک فدک

8- پارک مشتاق

مجسمه پارک مشتاق اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

پارک مشتاق یکی از بهترین پارک‌ های اصفهان و پارک‌های ساحلی این شهر است. قرار گرفتن این پارک در نزدیکی پل خواجو موجب شده تا گردشگران با یک تیر دو نشان بزنند. هم از فضای سبز و زیبای پارک بهره‌مند شوند و هم از دیدن پل زیبای خواجو لذت ببرند.

فضای پیاده رو پارک مشتاق
منبع عکس: گوگل مپ

از جمله امکانات رفاهی موجود در این پارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای پیاده‌روی
  • فضای بازی کودکان
  • دوچرخه سواری
آدرس اصفهان، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، مشتاق دوم
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک مشتاق بر روی نقشه

پارک های آبی اصفهان

پارک‌های آبی با داشتن فضاهای متفاوت و مهیج‌تر دارای طرفداران مخصوص به خود هستند. بسیاری از مسافران و حتی ساکنین شهر اصفهان برای ساعتی آبتنی و شنا در استخر این پارک‌ها و همچنین هیجان بازی در سرسره‌های این مکان‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی در پارک‌های آبی اصفهان هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با لیست پارک‌های آبی اصفهان آشنا شوید:

1- پارک آبی آبسار

تونل و سرسره های پارک آبی آبسار
منبع عکس: گوگل مپ

یکی دیگر از مکان‌های تفریحی با فضای متفاوت در اصفهان پارک آبی آبسار است. این پارک مکانی مناسب برای سرگرمی کودکان و انجام تفریحی پرنشاط و جذاب برای بزرگسالان است. در استخر کودکان این پارک امکان آب بازی و شنا برای کودکان فراهم شده است.

سفر جاده ای از تهران به اصفهان
ادامه مطلب

در ضمن پارک آبی آبسار با داشتن محوطه بازی کودکان، سرسره‌های مختلف، تونل جذاب و… محیط جذاب و پرطرفداری برای کودکان در شهر اصفهان محسوب می‌شود.

پس از تفریح حسابی در پارک آبی آبسار می‌توانید در فست فود، رستوران یا کافی شاپ آن به خوردن غذای مورد دلخواه خود مشغول شوید. در مجموع می‌توان بخش‌های مختلف سرگرمی و بازی پارک آبی آبسار را به موارد زیر تقسیم کرد:

  • فوتبال صابونی یا فوتبال کفی
  • چاله فضایی
  • رودخانه بومرنگ
  • سرسره‌های روباز و تونلی

از جمله مهمترین امکانات رفاهی موجود در پارک آبسار نیز می‌توان به سالن ماساژ، موقعیت مجازی، کافه تریا، رستوران، حمام ترکی و جکوزی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این پارک در دو سانس آقایان و خانم‌ها پذیرای مسافران و گردشگران شهر اصفهان است.

آدرس اصفهان، سپاهان شهر، بلوار شاهد
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک آبی آبسار بر روی نقشه

2- پارک آبی سرزمین موج‌های دریایی

قسمت تونل و سرسره سرزمین موج های دریایی
منبع عکس: گوگل مپ

از دیگر پارک‌های آبی اصفهان می‌توان به سرزمین موج‌های دریایی اشاره کرد. نام دیگر این پارک فضیلت است. این پارک آبی در سال ۱۳۹۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. پارک آبی سرزمین موج‌های دریایی دارای دو فاز است. در فاز اول تفریحاتی مانند موارد زیر به چشم می‌خورد:

  • سرسره‌های متعدد
  • رودخانه
  • سقوط آزاد
  • سونای بخار و خشک
  • استخر کودکان و بزرگسالان
  • جکوزی
  • سالن ماساژ
  • رودخانه
  • لوازم ورزشی
  • فضای بازی کودکان
  • چاله فضایی
  • حمام سنتی

فاز دوم این مجموعه نیز شامل امکانات رفاهی مانند کافی شاپ و رستوران است. لازم به ذکر است که پارک آبی موج‌های دریایی در دو سانس متفاوت پذیرای خانم‌ها و آقایان است.

آدرس اصفهان، نجف آباد، ویلا شهر، میدان فضیلت
لوکیشن موقعیت جغرافیایی سرزمین موج های دریایی بر روی نقشه

3- پارک آبی کودکان ناژوان

فضای قایقرانی پارک آبی ناژوان
منبع عکس: گوگل مپ

پارک آبی کودکان ناژوان نیز یکی دیگر از پارک‌های آبی اصفهان می‌باشند. این پارک دارای وسایل متنوعی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت کودکان است. در این پارک امکانات رفاهی متعددی برای رفاه و تفریح کودکان در نظر گرفته شده است.

پارک های آلاچیق دار اصفهان

باغ گل های اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

پارک‌ های آلاچیق‌دار از جمله مکان‌های مورد علاقه خانواده‌ها برای انجام یک تفریح و دورهمی صمیمی در کنار یکدیگر هستند. فضای مناسب و آلاچیق‌های زیبای کار گذاشته در این مکان ها، این دسته از پارک‌ها را به مکانی مناسب برای لحظاتی استراحت و ساعتی در کنار یکدیگر بودن تبدیل کرده است.

در ادامه شما را با پارک‌های آلاچیق‌دار اصفهان نیز آشنا می‌کنیم:

1- پارک جنگلی ناژوان

2- پارک کوهستانی صفه

3- پارک قلمستان

4- پارک گل‌های اصفهان

پارک های سرپوشیده اصفهان

پارک‌های سرپوشیده مناسب برای تفریح و سرگرمی در تمام فصول سال چه در فصل گرما چه در فصل سرما هستند. بسیاری از مسافران به دلیل سرمای هوا در محیط‌های باز در زمستان ترجیح‌شان رفتن به مکان‌های سرپوشیده است.

از جمله پارک‌های سرپوشیده موجود در اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- شهربازی کهکشان عجایب

ترن فضایی شهربازی کهکشان عجایب
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از شهربازی‌های سرپوشیده با امکانات مناسب در اصفهان شهربازی کهکشان عجایب نام دارد. محل قرار گرفتن این شهربازی در طبقه سوم مجتمع تجاری سیتی سنتر این شهر است.

وسایل بسیار متنوع موجود در این شهربازی امکان بهره‌مندی از هیجانی لذت بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند. از جمله مهم‌ترین وسایل بازی در این شهربازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایرهاکی
  • استخر توپ
  • بازی مکانیکی
  • شترسواری
  • ترامپولین
  • سفینه فضایی
  • بازی‌های ویدئویی
  • کنسول واقعیت مجازی
  • بیلیارد
  • بولینگ
  • ماشین های برقی
  • قصر بادی
امکانات رفاهی شهربازی کهکشان عجایب
منبع عکس: گوگل مپ

پس از بازی و سرگرمی با استفاده از وسایل شهربازی می‌توانید از امکانات رفاهی آن نیز به منظور خوردن غذا یا نوشیدنی دلخواهتان استفاده کنید. این امکانات عبارتند از:

  • فست فود
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • فست فود
  • رستوران
  • کافی شاپ

علاوه بر این، شما می‌توانید در اتاق‌های مخصوص برگزاری جشن‌های تولد مراسم تولد خود و عزیزانتان را به بهترین شکل برگزار کنید.

آدرس اصفهان، سیتی سنتر، طبقه سوم، روبروی پردیس کتاب
لوکیشن موقعیت جغرافیایی شهربازی کهکشان عجایب بر روی نقشه

2- شهربازی شهر رویاها (دریم لند)

نمای بیرونی شهربازی سرپوشیده شهر رویاها
منبع عکس:گوکل مپ

یکی از شهربازی‌های بزرگ اصفهان، شهربازی شهر رویاها نام دارد. فضای بزرگ این شهربازی امکان انجام انواع بازی‌های مختلف را برای مهمانان فراهم کرده است.

این شهربازی دارای دو بخش سرپوشیده و سر باز است. ما در این مطلب به معرفی بخش سرپوشیده آن می‌پردازیم. در سالن سرپوشیده شهربازی شهر رویاها ۵ سالن بزرگ وجود دارد. در این سالن‌ها انواعی از بازی‌های مختلف فضای سرگرم کننده، شاد و هیجان انگیز را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

از جمله مهم‌ترین بازی‌ها عبارتند از:

  • بازی‌های کامپیوتری
  • سفر به فضا
  • شهر واژگون
  • دنیای زیر آب
  • سالن جلوه‌های ویژه
  • تفنگ‌های آب‌پاش

پس از تفریح و سرگرمی در این سالن سرپوشیده نیز می‌توانید از امکانات رفاهی متنوع موجود در آن نیز بهره‌مند شوید. این امکانات شامل موارد زیر می‌شود:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • رستوران گردان
  • سالن ورزشی
  • استخر
آدرس اصفهان، بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، جنب میوه و تره بار
لوکیشن موقعیت جغرافیایی شهربازی شهر رویاها بر روی نقشه

3- شهربازی شهر عجایب

فضای داخلی شهربازی شهر عجایب اصفهان
منبع عکس: گوگل مپ

یکی دیگر از شهربازی‌های بزرگ سرپوشیده با وسایل و امکانات رفاهی مناسب شهربازی شهر عجایب نام دارد. این شهربازی در زمینی بزرگ با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع احداث شده است.

یکی از ویژگی‌های مناسب این شهربازی امکان بهره‌مندی هر دو قشر بزرگسال و کودکان از وسایل بازی در این مکان است. از جمله وسایل بازی متنوع بزرگسالان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع بازی‌های کنسول
  • بازی‌های ویدیویی
  • ماشین‌های برقی
  • بیلیارد
  • فوتبال دستی
  • پینگ پنگ

بخش کودکان نیز با داشتن امکانات و وسایل بازی متنوع امکان تفریح و هیجان را برای کودکان به ارمغان می‌آورد. انواع بازی‌های کنسول، بازی‌های ویدیویی، ماشین‌های برقی، بیلیارد، فوتبال دستی، پینگ پنگ، سرسره بازی، قطار کودک چرخ و فلک و تاب از جمله مهم‌ترین وسایل بازی در این شهربازی هستند. در ضمن بخش خانه کودک این شهربازی نیز از دیگر بخش‌های جداگانه و کاربردی برای کودکان محسوب می‌شود.

آدرس اصفهان، طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه
لوکیشن موقعیت جغرافیایی شهر عجایب بر روی نقشه

4- شهربازی هایپرمی

سردر شهربازی هایپرمی
منبع عکس: گوگل مپ

شهربازی هایپرمی نیز یکی دیگر از شهربازی‌های سرپوشیده در خیابان سعادت آباد اصفهان است. این شهربازی در طبقه سوم فروشگاهی بزرگ با همین نام قرار گرفته است. از جمله امکانات متنوع موجود شمال:

  • قطار
  • بازی‌های کامپیوتری
  • سینما چند بعدی
  • مزرعه حیوانات
  • سینما فضایی
  • خانه شکلاتی

پس از بازی و سرگرمی کودکان در این شهربازی می‌توانند برای خوردن خوراکی دلخواهشان به کافی شاپ یا بوفه شهربازی مراجعه کنند.

آدرس اصفهان، تخت فولاد، خیابان مصلی
لوکیشن موقعیت جغرافیایی شهربازی هایپرمی بر روی نقشه

پارک های بهارستان اصفهان

پارک زیتون بهارستان اصفهان در زمستان
منبع عکس: گوگل مپ

بهارستان شهری در فاصله 30 کیلومتری اصفهان است. نام دیگر این شهر حاشیه نشین اصفهان همان مسکن مهر اصفهان است. به دلیل ساکن بودن قشر زیادی از افراد در این منطقه پارکی تفریحی برای تفریح و سرگرمی ساکنان آن در نظر گرفته شده است. در ادامه تنها پارک معروف‌ و بزرگ‌ این منطقه را با ذکر مشخصات شرح می‌دهیم:

  • پارک زیتون (دریاچه زیتون)

پارک یا دریاچه زیتون مشهورترین مکان تفریحی بهارستان اصفهان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های پارک زیتون داشتن دریاچه‌ای مصنوعی با همین نام است. در حوالی و دور تا دور دریاچه فضای سبز و پوشش گیاهی متنوعی وجود دارد. این فضای سبز محلی برای تفریح و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی در بهارستان اصفهان است.

علاوه بر این، زمین‌های ورزشی نیز برای گذراندن اوقات فراغت ساکنان این شهر در این مجموعه وجود دارد. همچنین در بالادست دریاچه زیتون منطقه‌ای کوهستانی برای کوهنوردی ساکنان وجود دارد.

آدرس اصفهان، بهارستان، ایثار جنوبی، زیتون
لوکیشن موقعیت جغرافیایی پارک زیتون بر روی نقشه

جمع‌بندی

پارک‌ها همواره به عنوان بخشی از جاذبه‌های گردشگری هر شهری مورد توجه مهمانان و مسافران آن دیار هستند. شهر اصفهان نیز علاوه بر داشتن جاذبه‌های تاریخی متنوع دارای پارک‌های سرپوشیده، پارک‌های مناسب برای چادر زدن و پارک‌های تفریحی بسیار است.

به دلیل اهمیت این دسته از پارک‌ها و بازدید گردشگران در سفر به اصفهان از آنها، ما نیز در این مقاله سعی کردیم تا در مورد ویژگی پارک‌ های اصفهان با شما صحبت کنیم. امید است این مقاله راهنمای سفر به اصفهان برای شما عزیزان باشد.

3.8/5 - (6 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
امین
21 روز قبل

فقط پارک فدک و باغ غدیر اجازه چادر زدن می دن بقیه پارک ها چادر زدن ممنوع

سارا
سارا
13 روز قبل
پاسخ به  امین

بله فقط در این دو پارک میشه کمپ کرد و این مطالب باعث سردرگمی مسافران میشه.

نویسنده ایران هتل آنلاین
مدیر
نویسنده ایران هتل آنلاین
13 روز قبل
پاسخ به  سارا

ممنون سارا عزیز که این مطلب رو عنوان کردین. در متن مقاله لیست پارک های اصفهان برای چادر زدن رو اصلاح کردیم.

نویسنده ایران هتل آنلاین
مدیر
نویسنده ایران هتل آنلاین
13 روز قبل
پاسخ به  امین

امین عزیز ممنون از بابت بیان نقطه نظرتون. لیست پارک های اصفهان برای اسکان اصلاح شد

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر