خانه >> هتل ها >> امکانات هتل لاله كندوان تبريز؛ در دل سنگ چه چیزی منتظر ماست؟
امکانات هتل لاله كندوان تبريز

امکانات هتل لاله كندوان تبريز؛ در دل سنگ چه چیزی منتظر ماست؟

روستای کندوان از جاذبه‌های گردشگری و خاص تبریز است که آوازه آن سبب حضور گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری در این منطقه شده است. شیوه ساخت این خانه‌ها هر گردشگری را شگفت‌زده و مشتاق بازدید می‌کند. تکمیل کننده بازدید از جاذبه‌ای توریستی چون کندوان با رزرو هتل لاله کندوان تبریز که همخوانی خوبی با معماری خانه‌های روستا دارد و بهرمند شدن از امکانات هتل لاله کندوان تبریز میسر می شود.

تبریز از مهم‌ترین شهرهای ایران است و هر ساله گردشگران بسیاری را با آغوش باز می‌پذیرد تا با زیبایی‌ها و شگفتی‌های این دیار بیشتر آشنا شوند. یکی از کارهایی که بهتر است قبل از سفر انجام داد رزرو هتل تبریز است تا خیالتان از بخش اقامتی سفر آسوده شود و به تفریح و گردش بپردازید.

امکانات هتل لاله كندوان تبريز

امروز قصد داریم شما را یکی بهترین هتل های کندوان آشنا کنیم، تا تجربه استراحت و اقامت در تنها روستای صخره‌ای قابل سکونت جهان را به بهترین شکل ممکن داشته باشید. امکانات هتل لاله كندوان تبريز را به شما معرفی می‌کنیم تا پیش از رزرو از طریق ایران هتل آنلاین آن را بررسی کنید.

امکانات هتل لاله كندوان تبريز

امکانات هتل لاله كندوان تبريز

در معرفی هتل لاله کندوان تبریز به بخش امکانات آن می‌پردازیم که برای هر مهمانی در اولویت قرار دارد. امکانات هتل لاله کندوان تبریز سبب شده تا اینجا به اقامتگاهی لوکس و شایسته تبدیل شود. این هتل زیبا از ۱۶ کرانه یا اتاق سنگی تشکیل شده است که با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی و میزبانی از گردشگران است.

امکانات هتل لاله كندوان تبريز

از جمله امکانات هتل لاله كندوان تبريز می‌توانیم به مواردی چون رستوران، کافی شاپ، بوفه صبحانه، سیستم گرمایشی، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، روم سرویس، خشکشویی، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، ویو زیبا، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و ترکی، مبلمان و تلویزیون اشاره کرد.

اتاق های هتل لاله کندوان

اتاق های هتل لاله کندوان

اتاق های هتل لاله کندوان در انواع اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل با جکوزی، سوئیت برای چهار نفر با جکوزی، سوئیت رویال برای چهار نفر با جکوزی، سوئیت امپریال برای پنج نفر قابل رزرو است.

اتاق های هتل لاله کندوان

در تمامی اتاق‌ های هتل کندوان امکانات رفاهی مناسب برای مسافران در نظر گرفته شده است. طراحی داخلی اتاق‌ها با دیواره و سقف سنگی فضایی آرامش بخش و دلنشین به مهمانان هتل می‌دهد.

قیمت هتل لاله کندوان

قیمت هتل لاله کندوان

هتل کندوان نیز همانند بهترین هتل های تبریز برای مسافران، امکانات متفاوت و متنوعی در نظر گرفته که قیمت هر کدام فرق می‌کند. کمترین هزینه یک شب اقامت در هتل لاله کندوان مربوط به اتاق دو تخته و بیشترین قیمت مربوط به سوئیت امپریال برای پنج نفر است. برای اطلاع از قیمت دقیق اتاق ها به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

قوانین هتل لاله کندوان

قوانین هتل لاله کندوان

قوانین و مقررات هتل لاله کندوان تبریز  شامل مواردی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. ساعت ورود ۱۴ و ساعت خروج و تحویل اتاق ۱۲ می‌باشد. قوانین هزینه‌ای مربوط به خردسالان، بین ۰ تا ۶ سال به‌صورت رایگان و از سن ۶ سال به بالا بزرگسال محسوب می‌شود.

پذیرش مسافران در این هتل تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی و برای زوجین با شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است. ورود حیوانات به هتل ممنوع بوده و قوانین مربوط به کنسلی و میزان جریمه در ایام پیک وغیرپیک متفاوت است.

صبحانه هتل لاله کندوان تبریز

صبحانه هتل لاله کندوان تبریز

یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل ارائه خدمات صبحانه به‌صورت رایگان برای تمام مهمانان است. در رستوران هتل، هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبحانه سرو می‌شود. در بوفه صبحانه می‌توانید انواع خوراکی‌ها مثل لبنیات محلی، عسل، غذاهای سرد و گرم و نوشیدنی‌ها را میل کنید و روز خود را با نشاط و پر انرژی آغاز کنید.

کافی شاپ هتل لاله کندوان

کافی شاپ هتل لاله کندوان

اگر هوس خوردن میان‌وعده داشتید یا اینکه دنبال جایی می‌گردید تا در آرامش فنجانی قهوه میل کنید، کافی شاپ هتل لاله کندوان انتخاب خوبی محسوب می‌شود. در کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کنار دسرها و فست‌فودها در محیطی دلنشین و سنتی سرو می‌شود. کافی شاپ هتل لاله کندوان هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران است.

رستوران هتل لاله کندوان

رستوران هتل لاله کندوان

رستوران هتل لاله کندوان با غذاهای لذیذ خود، تمام‌کننده تفریح و اقامت در این هتل خاص است. غذاهای اصیل و سنتی مثل آش دوغ، انواع کباب و نوشیدنی‌های محلی در منوی جذاب این رستوران بیش از هر چیزی اشتهای شما را باز می‌کند.

رستوران هتل لاله کندوان

رستوران هتل امکان پذیرش ۱۲۵ نفر به‌صورت همزمان را دارد و در ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ وعده ناهار و از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ وعده شام را سرو می‌کند. کافی شاپ و رستوران هتل لاله کندوان با معماری و طراحی زیبا از بخش‌های دیدنی این هتل محسوب می‌شوند.

نظرات در مورد هتل لاله کندوان تبریز

نظرات در مورد هتل لاله کندوان تبریز

یکی از راه‌های داشتن انتخاب مطمئن، شنیدن و دیدن نظرات و تجربه دیگران است. با توجه به بررسی نظرات در مورد هتل لاله کندوان تبریز می‌توان گفت این هتل بین کاربران و مسافران، محبوبیت بالایی دارد و اقامت در آن را به عنوان تجربه‌ای خاص و عالی و یکی از جاهای دیدنی تبریز مطرح می‌کنند.

هتل لاله کندوان تبریز کجاست؟

هتل لاله کندوان تبریز کجاست؟

بعد از شنیدن وصف کندوان و وسوسه اقامت در این روستا، احتمالا شما هم می‌خواهید بدانید هتل لاله کندوان تبریز کجاست؟ جواب این سوال را در حوالی شهر تبریز می‌توانید بیابید. آدرس هتل لاله کندوان در دهکده توریستی کندوان با فاصله‌ای کمتر از یک ساعت از شهر تبریز قرار گرفته است. 

فاصله هتل لاله کندوان تبریز تا شهرهای مهم

فاصله هتل لاله کندوان تبریز تا شهرهای مهم

نزدیک بودن هتل لاله کندوان به جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، طبیعی و شهرهای مهم، کار را برای گردشگران راحت کرده است. آگاه بودن به موقعیت جغرافیایی در راهنمای سفر به تبریز اهمیت زیادی دارد. در این بخش فاصله هتل لاله کندوان تبریز تا شهرهای مهم را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا در برنامه‌ریزی سفر خود قرار دهید.

  •       فاصله تهران تا هتل لاله کندوان ۶۶۲ کیلومتر
  •       فاصله هتل لاله کندوان تا تبریز ۵۳ کیلومتر
  •       فاصله هتل لاله کندوان تا فرودگاه ۵۶ کیلومتر
  •       فاصله هتل لاله کندوان تا اردبیل ۲۶۲ کیلومتر
  • فاصله هتل لاله کندوان تا رامسر ۵۹۱ کیلومتر

هتل لاله کندوان چند ستاره است؟

 هتل لاله کندوان از هتل های ۵ ستاره تبریز است.

معماری هتل لاله کندوان

معماری هتل لاله کندوان

مهم‌ترین ویژگی این هتل که آن را خاص کرده و به سومین هتل صخره ای دنیا تبدیل شده، معماری خیره‌کننده آن است. معماری هتل، اینجا را غیر از مکانی برای اقامت به جاذبه‌ای توریستی نیز مبدل کرده که مهمانان خود را به تحسین وامی‌دارد. استراحت در کرانه یا همان اتاق‌های سنگی امکانی است که بی‌شک تا به حال تجربه آن را نداشته‌اید.

معماری هتل لاله کندوان

معماری هتل لاله کندوان به مانند تمام خانه‌های روستای کندوان تبریز است؛ به‌گونه‌ای که خانه‌ها با زحمت و سختی از دل کوه ساخته شده‌اند تا محلی برای پناه و آرامش انسان باشند. برای حفظ اصالت و معماری هتل، امکانات پیشرفته‌ای چون آسانسور تعبیه نشده تا بافت قدیمی آن حفظ شود و تنها راه ارتباطی مثل تمام خانه‌ها از طریق پله‌های سنگی می‌باشد.

کلام آخر

بازار تبریز
ادامه مطلب

در این مقاله به بررسی امکانات هتل لاله کندوان تبریز پرداختیم تا بتوانید با دیدی بهتر به انتخاب محل اقامت بپردازید و سفری خاطره‌انگیز در این شهر داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر