خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پارس ائل گلی تبریز
معرفی هتل پارس ائل گلی تبریز

معرفی هتل پارس ائل گلی تبریز

تبریز از آن شهرهایی است که برای یک بار هم که شده باید سفر به آن را تجربه کنید تا معنای خاص و متفاوت بودن مسافرت و تفریح را بهتر درک کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته این شهر میزبانی شایسته به کمک هتل‌هایی چون هتل پارس ائل گلی تبریز است که نظر و رضایت گردشگران را به خوبی جلب کرده است.

با وجود جاذبه های متعدد و تعداد بالای مسافران و گردشگران در این شهر توریستی، رزرو هتل تبریز را باید در اولویت سفرتان قرار دهید تا با ذهنی آرام به تفریح و گردش در این شهر بپردازید و خاطراتی ماندگار و خوش بسازید.

اتاق های هتل پارس تبریز

سوئیت دبل هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس تبریز از هتل های بزرگ تبریز است که مسافران بسیاری آن را انتخاب می‌کنند. از ویژگی‌های برجسته این هتل، اتاق های آن است که با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل رزرو است. انواع اتاق‌های هتل شاملاتاق یک تخته،  اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و سوئیت دو خواب سه تخته می‌شود که اتاق یک تخته ارزانترین و سوئیت دو خواب سه تخته بالاترین قیمت را دارند.

اتاق توئین هتل پارس تبریز

اتاق های هتل پارس شاهگلی تبریز امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار داده تا در زمان اقامت و استراحت خود در این هتل، رفاه خوبی داشته باشند. سیستم تهویه، مبلمان، فضای دلنشین، نور مناسب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، چای‌ساز، یخچال و… از جمله امکانات اتاق های هتل پارس تبریز است که می‌توان به آن اشاره کرد.

موزه ی آذربایجان تبریز
ادامه مطلب

تعداد اتاق های هتل پارس تبریز

تعداد اتاق های هتل پارس تبریز

هتل پارس شاهگلی تبریز سال ۱۳۸۰ در ۱۷ طبقه با نمایی شیشه‌ای ساخته شد. تعداد اتاق های هتل پارس تبریز ۱۸۰ باب است که در زمینی به مساحت ۳۷۰۰۰ مترمربع گنجانده شده است.

رزرو هتل پارس تبریز با تخفیف

رزرو هتل پارس تبریز

یکی از لذت‌های خرید یا رزرو، گرفتن تخفیف است که خوشبختانه این امکان در مورد هتل پارس تبریز وجود دارد. راحت‌ترین راه برای اقامت در این هتل از طریق رزرو در ایران هتل آنلاین و اطمینان از رزرو با کمترین نرخ برای شماست. رزرو هتل پارس تبریز با تخفیف در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته از مزایایی است که با رزرو هتل از طریق ایران هتل آنلاین به دست می‌آورید.

هتل پارس تبریز چند ستاره است؟

هتل پارس تبریز چند ستاره است؟

هتل پارس ائل گلی تبریز از بهترین هتل های تبریز است که ۵ ستاره می‌باشد. هتل پارس ائل گلی تبریز جزء گروه هتل‌های پارس در ایران است.

رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز

رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز

به بخش شکم گردی در محل اقامت و رستوران های هتل پارس ائل گلی تبریز می‌رسیم که گذشتن از آن سخت است. رزرو رستوران هتل پارس تبریز و استفاده از فضای غذا خوری هتل پارس تبریز را می‌توانید برای دورهمی یا مراسمات خود در نظر داشته باشید. غذاهای هتل پارس با مواد اولیه باکیفیت، توسط آشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شود تا طعم لذیذ آن برای همیشه در خاطر شما بماند.

رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز

این هتل چندین رستوران دارد؛ رستوران زمرد با ظرفیت۳۰۰ الی ۳۵۰ نفر، رستوران الماس ۷۰ نفر و رستوران یاقوت با ظرفیت ۱۰۰ الی ۱۲۰ نفر هر روزه پذیرای مسافران و مهمانان هتل پارس هستند. میز سلف سرویس هتل پارس تبریز برای وعده صبحانه در رستوران زمرد به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند.

رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز

قیمت غذاهای رستوران هتل پارس تبریز در قسمت رستوران گردان کمی گران‌تر است که البته کیفیت بالایی نیز دارد. در رستوران گردان هتل پارس تبریز واقع در بام هتل با ۱۲۰ نفر ظرفیت هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۳۰ وعده ناهار سرو می‌شود. در این رستوران انوع غذاهای ایرانی و فرنگی باب ذائقه و سلیقه شما قابل سفارش است. دیدن برخی از جاهای دیدنی تبریز با منظره‌ای زیبا از دریچه این رستوران حین صرف غذا بسیار لذت‌بخش است.

سوغات تبریز چیست؟
ادامه مطلب

صبحانه هتل پارس ائل گلی

صبحانه هتل پارس ائل گلی

با اقامت در این شهر روزتان را با میل کردن صبحانه هتل پارس تبریز پر انرژی و شاهانه شروع کنید. قیمت صبحانه هتل پارس تبریز برای مسافران و مهمانان ساکن در هتل به صورت رایگان بوده و نیاز به پرداخت هزینه جدا از رزرو نیست.

صبحانه هتل پارس ائل گلی

بوفه صبحانه هتل پارس تبریز در رستوران زمرد واقع در طبقه همکف قرار دارد که هر روزه از ساعت ۷ تا ۹:۳۰ پذیرای مهمانان هتل است. در منوی صبحانه هتل، انواع خوراکی‌های سرد و گرم در کنار آبمیوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های گرم دیده می‌شود.

کافی شاپ هتل پارس تبریز

کافی شاپ هتل پارس تبریز

از بخش‌های جذاب هتل پارس ائل گلی تبریز که طرفداران بسیاری دارد کافی شاپ آن است. در این کافی شاپ مدرن و شیک انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، بستنی، شیک، دسر و… قابل سفارش است. کافی شاپ هتل پارس تبریز واقع در طبقه اول هر روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان مهمانان خود است.

تالار هتل پارس ائل گلی تبریز

تالار هتل پارس ائل گلی تبریز

تالار هتل پارس تبریز از جمله سالن‌های شیک و لوکس تبریز است که در این هتل قرار دارد. تالار هتل پارس ائل گلی تبریز در سالن ضیافت قرار گرفته و آماده پذیرایی از مهمانان برای مجالسی چون: عروسی، ضیافت شام، ضیافت ناهار، سالگرد ازدواج، جشن نامزدی، جشن تولد و… است. از امکانات و تجهیزات تالار می‌توان به مواردی چون نورپردازی، تجهیزات رقص نور، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور، میکروفن، سیستم صوتی، سن و سفره عقد اشاره کرد.

باشگاه بدنسازی هتل پارس تبریز

باشگاه ورزشی هتل پارس تبریز از امکانات ویژه این هتل محسوب می‌شود که با دستگاه‌های مدرن در محیط حرفه‌ای خدمات خود را به علاقه‌مندان ورزش ارائه می‌کند. در قسمت سالن بدنسازی این هتل، مجهزترین دستگاه‌های ورزشی تهیه شده تا بتوانید در زمان اقامت در هتل پارس تبریز از ورزش و سلامتی خود دور نباشید.

جاهای دیدنی خوی با عکس و آدرس
ادامه مطلب

استخر هتل پارس تبریز

استخر هتل پارس تبریز

تفریح و رفع خستگی با رفتن به بخش استخر هتل پارس تبریز به راحتی میسر است. استخر هتل پارس تبریز از معروف‌ترین استخرهای این شهر است که با وجود بخش‌های متنوع و تجهیزات به‌روز، طرفداران بسیاری نیز دارد.

آسانسور، پارکینگ اختصاصی، ماساژ، آب درمانی، سونا، جکوزی و استخر از بخش‌های مختلف مجموعه آبی هتل پارس هستند که برای مهمانان مقیم هتل و اهالی شهر قابل استفاده می‌باشد. این مجموعه آبی تفریحی در دو سانس مجزا پذیرای آقایان و بانوان است.

نظرات در مورد هتل پارس ائل گلی تبریز

نظرات در مورد هتل پارس ائل گلی تبریز

در راهنمای سفر به تبریز، شنیدن و خواندن نظرات سایر کاربران در مورد جاذبه‌ها و هتل‌های اقامتی اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. اغلب کاربرانی که تجربه حضور و اقامت در این هتل را داشته‌اند به مواردی چون: چشم‌انداز زیبا، فضای سبز، امکانات رفاهی، برخورد مناسب پرسنل، کیفیت غذا، اتاق‌های دلنشین، خدمت رسانی مناسب و… اشاره کرده‌اند.

صبحانه هتل پارس ائل گلی تبریز
صبحانه هتل پارس ائل گلی تبریز
کافی شاپ هتل پارس ائل گلی تبریز
کافی شاپ هتل پارس ائل گلی تبریز
رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز
رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم با معرفی بخش‌های مختلف هتل پارس ائل گلی تبریز، موقعیت اقامتی مناسبی را برای شما شرح دهیم تا بتوانید در برنامه‌ریزی سفر به این شهر در نظر داشته باشید. وجود چنین هتلی با امکانات رفاهی متعدد در شهر تبریز، تفریح و اقامت را در کنار هم برای مهمانان رقم می‌زند.

1.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر