خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های رامسر؛ تجربه‌ی طعم لذیذ غذاهای شمالی!
بهترین رستوران های رامسر

بهترین رستوران های رامسر؛ تجربه‌ی طعم لذیذ غذاهای شمالی!

سفر به شمال ایران و استان مازندران همیشه لذت‌بخش و خاطره‌انگیز بوده است. جایی که تا مدت‌ها از بخش‌های مختلف آن مثل طبیعت چشم‌نواز، آثار باستانی، آداب و رسوم مردم و غذاهای لذیذ محلی، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. امروز قصد داریم به مکان‌هایی برویم که با طعم لذیذ و بهشتی غذاهای خود، شما را بیشتر از قبل شیفته شمال می‌کنند. اگر در عروس زیبای شهرهای ایران، بعد از بازدید از جاهای دیدنی رامسر به دنبال جایی برای صرف غذا می‌گردید؛ بهتر است در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین رستوران های رامسر را به شما معرفی کنیم.

بهترین کته کبابی رامسر

اگر از آن دسته افرادی هستید که شکم گردی و چشیدن غذاهای هر منطقه در سفر برای شما اهمیت دارد و به سراغ غذاهای تکراری نمی‌روید؛ بهتر است سری به بهترین کته کبابی رامسر که در اینجا به شما می‌کنیم بزنید تا طعم یک غذای اصیل شمالی را به خوبی حس کنید.

۱-رستوران دوستی رامسر

کته کبابی لذیذ در رستوران دوستی
منبع عکس: گوگل مپ

رستوران دوستی رامسر یکی از بهترین رستوران‌ های رامسر است که می‌توانید در آن انواع غذاهای کبابی محلی را سرو کنید. در این رستوران کیفیت بی‌نظیری از غذاهای لذیذ شمالی را از سرآشپزهای حرفه‌ای خواهید داشت. این رستوران ۵۰ نفر ظرفیت دارد که در محیطی دلنشین با نورپردازی جذاب، شما را به خوردن غذای لذیذ دعوت می‌کند. غیر از کته کباب در اینجا می‌توانید انواع غذاهای دریایی را نیز پیدا کنید.

آدرس رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی
لوکیشن لوکیشن رستوران دوستی رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری شبانه روزی
تلفن ۰۱۱-۵۵۲۶۱۰۱۲

۲- کته کبابی عمو سعید

نمای بیرونی رستوران عمو سعید
منبع عکس: گوگل مپ

اگر دنبال یک کته کبابی اصیل در رامسر می‌گردید؛ کته کبابی عمو سعید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در کته کبابی عمو سعید، طبخ غذاها به گونه‌ای حرفه‌ای صورت می‌گیرد. در اینجا از طبخ غذاها تا برخورد کارکنان همه چیز سبب می‌شود تا شما در سفرهای بعدی خود به شمال نیز، این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید.

آدرس رامسر، خیابان عباس منفرد
لوکیشن لوکیشن کته کبابی عمو سعید بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

۳- رستوران سرآشپز

کباب و غذاهای ایرانی در سرآشپز
منبع عکس: گوگل مپ

اگر هنوز به دنبال جایی برای خوردن غذای لذیذ کته کبابی در رستوران های خفن رامسر می‌گردید، بهتر است سری به رستوران سرآشپز این شهر بزنید که با طعم لذیذ غذاهای خود شما را شگفت‌زده می‌کند. در این رستوران با میزهای بزرگ از گروه‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه استقبال می‌شود.

در رستوران سرآشپز انواع غذاهای محلی به همراه نوشیدنی‌های محلی شمال سرو می‌شود. اینجا دکوراسیون ساده‌ای دارد اما کیفیت غذاها و قیمت مناسب، مشتریان را جذب می‌کند. یکی از بهترین انتخاب‌هایی که در منوی متنوع این رستوران می‌توانید داشته باشید کباب‌های آن است که طعم بسیار لذیذی دارد.

آدرس رامسر، نوربخش، بلوار امام خمینی
لوکیشن لوکیشن رستوران سرآشپز رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۹:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰
تلفن ۰۱۱۵۵۲۲۹۷۲۵

بهترین فست فود رامسر

درست است که ذائقه اکثر ایرانی‌ها به غذاهای سنتی و محلی میل دارد اما برای تنوع گاهی غذاهای فست فودی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگر بعد از بازدید از جاهای دیدنی شمال هوس خوردن فست فود به سرتان زد پیشنهاد می‌کنیم به لیست زیر که بهترین فست فود رامسر را به شما معرفی می‌کند، نگاهی بیندازید.

۴- رستوران ایتالیایی میلانو

کافه رستوران میلانو با غذاهای لذیذ بر روی میز
منبع عکس: گوگل مپ

بسیاری از غذاهای ایتالیایی با ذائقه ما ایرانی‌ها همخوانی دارد. رستوران ایتالیایی میلانو یکی از بهترین رستوران‌ های رامسر است که می‌توانید در آن غذاهایی با کیفیت بالا و قیمت نسبتاً مناسبی را انتخاب کنید.

در رستوران میلانو که دکوراسیونی حصیری و چوبی دارد دو فضای باز و پوشیده برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران ایتالیایی میلانو یکی از لاکچری ترین رستوران های رامسر است که شما را به خوردن غذای لذیذ در کنار همسفرانتان دعوت می‌کند.

آدرس رامسر، انتهای بلوار طالقانی، مجتمع تفریحی ساحلی برلیان
لوکیشن لوکیشن رستوران میلانو رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز ۲ ظهر تا ۲ بامداد
تلفن ۰۹۱۱۳۹۱۴۷۸۹

۵- کافه رستوران روماک

نمای بیرونی رستوران روماک
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از بهترین کافه و رستوران های رامسر، رستوران روماک می‌باشد که با فراهم آوردن فضایی دوستانه و دلنشین مهمانان خود را به داشتن لحظاتی خواستنی دعوت می‌کند.

اگر در رامسر به دنبال جایی برای برگزاری جشن‌های کوچک مثل دورهمی یا تولد می‌گردید؛ کافه رستوران روماک می‌تواند انتخاب خوبی باشد تا در کنار صرف غذاهای فست فودی و خوراکی‌های لذیذ در فضایی دلنشین، ساعت خوشی داشته باشید. در این رستوران منوی جذاب از غذاهای هوس برانگیز فست فودی روبروی شماست که اشتهایتان را حسابی تحریک می‌کند.

آدرس رامسر، فاز یک کمربندی، جنب بستنی شاد، مجتمع احمد
لوکیشن لوکیشن کافه رستوران روماک بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۲۰۹۷۷

۶- کافه رستوران ایتالیایی گوستو

رستوران گستو رامسر
منبع عکس: گوگل مپ

برای کسانی که دوستدار غذاهای ایتالیایی هستند پیشنهاد دیگری داریم که جذاب خواهد بود. رستوران ایتالیایی گوستو یکی از رستوران های معروف در رامسر است که از محبوبیت و شهرت بالایی در این شهر برخوردار می‌باشد.

اینجا هم کافه است و هم رستوران؛ پس می‌توانید منویی متنوع از انواع خوراکی‌های لذیذ مثل انواع پاستا و پیتزاهای خوش رنگ و لعاب در کنار نوشیدنی‌های گرم و سرد و… پیش رویتان داشته باشید.

آدرس رامسر، بلوار رزاقی
لوکیشن لوکیشن کافه رستوران ایتالیایی گوستو بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۲۵۴۰۹

۷- رستوران کالیدو

پیتزاری تازه بر روی میز رستوران کالیدو
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از بهترین کافه رستوران های رامسر، کافه رستوران کالیدو است. در این رستوران غذاهای متنوع در منوی اشتها آور پیش روی شما قرار گرفته است که امکان سفارش تلفنی آن نیز برای مشتریان وجود دارد. در کالیدو انواع غذاهای فست فودی در کنار منوی کافه‌ای مثل بستنی، کیک و نوشیدنی‌های سرد و گرم قابل سفارش است.

معرفی هتل پارسیان آزادی رامسر - نگینی در قلب مازندران
ادامه مطلب

این رستوران با چشم انداز جذابی که از دریا دارد، در دو محیط باز و سرپوشیده، میزبان مشتریان مشکل پسند خود است. اینجا یکی از بهترین رستوران‌ های رامسر است که محبوبیت بالایی بین گردشگران و اهالی این شهر دارد.

آدرس رامسر، انتهای بلوار کازینو، ابتدای بلوار لیدو
لوکیشن لوکیشن رستوران کالیدو بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۲۶۰۶۰

رستوران های رامسر با موسیقی زنده

رستوران های موزیک زنده رامسر از جمله مکان‌های پرطرفدار بین اغلب گردشگران برای صرف غذا هستند؛ تا در کنار میل کردن غذا به شنیدن نوای خوش موسیقی زنده به مانند آبشارهای مازندران مشغول شوند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خوراک روح در کنار خوراک جسم برایتان اهمیت زیادی دارد پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران های رامسر با موسیقی زنده بزنید که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

۸- رستوران ملل رامسر

پیتزای مخلوط در منوی رستوران ملل
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از رستوران های خوب رامسر، رستوران ملل است که شما را به شنیدن موسیقی و خوردن غذای لذیذ در محیطی دلنشین دعوت می‌کند. این رستوران با چشم‌انداز ساحلی که دارد مهمانان خود را به انتخاب یکی از غذاهای لذیذ دریایی در منوی جذاب خود دعوت می‌کند. بی شک خوردن غذا در کنار شنیدن موسیقی زنده از ویژگی‌های مثبتی است که این رستوران دارد، اما از کیفیت بالای غذاهای متنوع آن نیز نمی‌توان غافل شد.

آدرس رامسر، خیابان شهید مطهری
لوکیشن لوکیشن رستوران ملل بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز ۱۱ صبح تا ۱۲ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۶۱۸۷۰

۹- رستوران سخت سر

منوی جذاب رستوران سخت سر
منبع عکس: گوگل مپ

گزینه دیگر در میان رستوران های خوب رامسر که امتیاز شنیدن موسیقی زنده را نیز به شما می‌دهد رستوران سخت سر است که با فضایی مدرن و دکوراسیون دلنشین خود، شما را به داشتن لحظاتی به‌یاد‌ماندنی دعوت می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای محلی و ایرانی با کیفیت بالا طبخ می‌شود و می‌توانید از بین منوی متنوع آن انتخابی باب ذائقه خود داشته باشید.

آدرس رامسر، سادات شهر، دوراهی کتالم، بعد از پمپ بنزین کافه نژاد
لوکیشن لوکیشن رستوران سخت سر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز ۱۱ صبح تا ۱۲ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۴۷۷۴۷

رستوران های محلی رامسر

اما به بخش جذاب سفرمان در رستوران ‌های محلی رامسر برسیم که در سفر به شمال ایران هیچ جوره نمی‌شود از آن گذشت. در رستوران‌های محلی رامسر به راحتی می‌توانید انواع غذاهای لذیذ و اصیل شمالی را بچشید. در این بخش از مقاله شما را با لیستی از رستوران ‌های برتر رامسر با غذاهای محلی آشنا می‌کنیم.

۱۰- رستوران برادران رامسر

رستوران برادران با منویی جذاب و متفاوت
منبع عکس: گوگل مپ

لذت خوردن یک غذای محلی در رستورانی معروف و قدیمی همان دلیلی است که گردشگران را به رستوران برادران رامسر می‌کشاند. منوی جذابی که پیش رویتان است، شما را به خوردن خوراک‌هایی خوش عطر و طعمی مثل ماهی سفید، کباب ترش، نوشیدنی‌های محلی، ترشی‌های لذیذ و… دعوت می‌کند.

اینجا یکی از رستوران های عالی رامسر که در ساعت‌های سرو ناهار و شام تعداد زیادی از مشتریان را پذیرا می‌شود. این رستوران ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و از امکانات رفاهی آن می‌توان به داشتن پارکینگ اشاره کرد.

آدرس رامسر، میدان بسیج، روبروی بانک صادرات
لوکیشن لوکیشن رستوران برادران رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز ۶ صبح تا ۱۱ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۲۲۴۹۲

۱۱- رستوران آرارات

فضای داخلی دلنشین رستوران آرارات
منبع عکس: گوگل مپ

از اولویت‌های یک غذای محلی لذیذ داشتن مواد اولیه با کیفیت است که طعم آن را به یاد ماندنی می‌کند. در رستوران آرارات رامسر این اصل به خوبی رعایت شده است تا مشتریان با رضایت کامل از اینجا خارج شوند.

رستوران آرارات انواع غذاهای دریایی، محلی و ایرانی را در منویی متنوع طبخ می‌کند تا برای هر سلیقه، غذایی انتخابی وجود داشته باشد. از ویژگی‌های مهم این رستوران داشتن محیطی آرام و دکوراسیون دلنشین برای صرف غذاست.

آدرس رامسر، تعاونی، بلوار آیت الله کاشانی
لوکیشن لوکیشن رستوران برادران رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۱۶۶۶۹

۱۲- رستوران ماهور

خونه رستوران ماهور رامسر
منبع عکس: گوگل مپ

حضور در مکانی صمیمی برای جشن‌های خانوادگی و یا دورهمی‌های دوستانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ثبت لحظاتی شاد است. رستوران ماهور رامسر با فراهم آوردن چنین فضایی به مهمانان خود فرصت خاطره سازی در کنار سرو غذاهای لذیذ و با کیفیت می‌دهد.

در رستوران ماهور رامسر انواع غذاهای محلی وکباب‌ها در کنار برنج خوش عطر شمال، ترشی و دسرهای لذیذ دستپخت کدبانوهای شمالی قابل سفارش است. اگر می‌خواهید برای برگزاری جشن‌ها یا دورهمی‌هایتان در رستوران ماهور با محیطی شبیه خانه‌ای دلنشین باشید؛ بهتر است با تماس، رزرو خود را انجام دهید تا فضا را برای شما آماده سازند.

آدرس رامسر، دو راهی سادات شهر
لوکیشن لوکیشن رستوران ماهور رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
تلفن ۰۹۱۱۳۹۱۸۰۳۳

رستوران های سنتی رامسر

محیط داخلی با دکوراسیون چوبی رستوران بلوط
منبع عکس: گوگل مپ

اما در لیست بهترین رستوران‌ های رامسر باید به سراغ رستوران‌ های سنتی برویم که خوردن غذاهای محلی در آنها مزه دیگری دارد. رستوران‌هایی که با محیط دلنشین خود، لذت خوردن غذاهای محلی را برای شما چند برابر می‌کند. در ادامه لیستی از بهترین رستوران ‌های سنتی رامسر را به شما معرفی می‌کنیم تا در برنامه سفر خود قرار دهید.

۱۳- رستوران بلوط

رستوران بلوط و غذای لذیذ کته و کباب
منبع عکس: گوگل مپ

در بین رستوران های رامسر رتبه برتر، نام رستوران بلوط به چشم می‌خورد که در آن می‌توانید غذاهای با طعم متفاوت را بچشید. رستوران بلوط ظاهری جذاب و منظره‌ای دلنشین دارد و غذاهای خوش عطر و طعم محلی را با مزه بهشتی در آن پیدا می‌کنید.

در رستوران بلوط غذاهای دریایی و محلی مختلفی مثل: مرغ ترش، باقالی قاتق، میرزاقاسمی، اردک، ماهی سفید، اشپل ماهی و… با کیفیت بالا طبخ می‌شود. اینجا یکی از معروف‌ ترین و بهترین رستوران های سنتی رامسر است که می‌توانید انتخاب کنید.

معرفی بهترین رستوران‌ های شیراز با عکس و آدرس دقیق
ادامه مطلب
آدرس رامسر، کیلومتر ۸ رامسر، روستای اربه کله
لوکیشن لوکیشن رستوران بلوط رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب
تلفن ۰۹۲۱۴۹۹۵۸۴۹

۱۴- رستوران خاتون رامسر

اگر به دنبال طعم لذیذ غذاهای شمال ایران با مواد اولیه‌ای با کیفیت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران خاتون رامسر یکی از بهترین رستوران‌ های این شهر بزنید. در رستوران خاتون غذاهای لذیذ و اصیل شمالی ایران توسط سرآشپز ماهر طبخ و آماده سرو می‌شود و طعم خوش آن شما را برای بارها راهی اینجا می‌کند.

آدرس رامسر، چابکسر، جنب کارخانه نخ و قرقره
لوکیشن لوکیشن رستوران خاتون بر روی نقشه گوگل مپ
تلفن ۰۹۱۱۹۵۸۴۸۳۰

۱۵- رستوران خاور خانم

رستوران سنتی خاور خانم با مشتریان پرطرفدار
منبع عکس: گوگل مپ

اما در لیست بهترین رستوران رامسر به سراغ یکی از خفن‌ترین رستوران‌ های رامسر به نام خاور خانم برویم. رستورانی که در واقع از رستوران‌های سنتی و جنگلی این شهر به حساب می‌آید. رستوران خاور خانم در روستای سرولات یکی از زیباترین روستاهای شمال ایران قرار گرفته است که فاصله زیادی تا شهر رامسر ندارد. حدود ۱۰ سال مالک و کدبانوی این رستوران، خانه دو طبقه خود را به رستوران تبدیل کرد.

در کنار ویوی لذت بخشی که روبرویتان است، می‌توانید هر کدام از غذاهای محلی دستپخت کدبانو، مثل مرغ شکم پر، میرزاقاسمی، باقالی قاتوق، کباب ترش، کته کبابی، ترشی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ محلی را با منظره‌ای ابدی از جنگل انبوه میل کنید. رستوران خاله خاور با ۵ سالن از مهمانان خود پذیرایی می‌کند؛ ۳ سالن در فضای آزاد و ۲ سالن آن به صورت مسقف است.

آدرس رامسر، فاصله ۳ کیلومتری چابکسر، روستای زیبای سرولات
لوکیشن لوکیشن رستوران خاور خانم رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز ۲ تا ۵ در وعده ناهار
تلفن ۰۹۱۱۳۴۴۴۹۳۴

۱۶- رستوران اربه کله رامسر

دکور چوبی رستوران اربه کلا
منبع عکس: گوگل مپ

از رامسر با فاصله کمتر از نیم ساعت به روستای توریستی اربه کله می‌رسید. با حضور در این روستا یک تیر دو نشان خواهید داشت؛ هم از زیبایی‌های این روستای توریستی لذت خواهید برد و هم از غذاهای لذیذی که در رستوران اربه کله طبخ می‌شود بهره‌مند می‌شوید.

در این رستوران محلی انواع غذاهای سنتی و محلی، مثل میرزا قاسمی، کشک بادمجان، کته زعفرانی، کباب ترش، مرغ شکم پر، غذاهای دریایی و… در کنار ماست محلی و ترشیجات سرو می‌شود. بعد از خوردن یک صبحانه لذیذ و پر انرژی از محصولات محلی، بهتر است به جواهرده رامسر سری بزنید و از طبیعت بی انتهای آن غرق لذت شوید تا خاطره روز خوش بسازید.

آدرس رامسر، کیلومتر ۱۲ رامسر، روستای اربه کله
لوکیشن لوکیشن رستوران اربه کله رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری ۲۴ ساعته
تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۶۳۰۰

۱۷- رستوران اکبر جوجه رامسر

اکبر جوجه غذای اصلی در رستوران رامسر
منبع عکس: گوگل مپ

اکبر جوجه نامی آشنا برای رستوران‌های زنجیره‌ای است که تقریباً در سرتاسر کشور می‌توانید نشانی از آن را پیدا کنید. رستوران اکبر جوجه رامسر یکی از رستوران‌ های اصیل شمالی است که می‌توانید مزه واقعی این خوراک لذیذ را بچشید.

در رستوران اکبر جوجه رامسر که یکی از بهترین رستوران رامسر است جوجه تازه را با ادویه‌های مختلف مزه‌دار می‌کنند و در کره محلی سرخ می‌کنند. در نهایت برای لذیذتر شدن غذا از رب انار محلی، استفاده می‌کنند و آن را در کنار برنج شمال برای مشتریان سرو می‌کنند.

آدرس رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی رامسر
لوکیشن لوکیشن رستوران اکبر جوجه رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۱۳۹۰۵

رستوران های ساحلی رامسر

رستوران ساحلی تی تی
منبع عکس: گوگل مپ

استان مازندران را به زیبایی‌های جنگل در کنار دریا می‌شناسیم؛ طبیعت بکری که هر کسی را شیفته خود می‌کند. هوس میل کردن غذا در کنار آرامشی که دریا به عاشقان خود هدیه می‌دهد گردشگران را راهی رستوران‌های ساحلی رامسر می‌کند تا به غذای جسم و روحشان برسند. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین رستوران ‌های ساحلی رامسر آشنا می‌کنیم تا در برنامه سفر خود قرار دهید.

۱۸- رستوران کشتی رامسر

رستوران کشتی با نمادهایی از دریا و کشتی
منبع عکس: گوگل مپ

رستوران کشتی رامسر از بهترین رستوران‌ های رامسر است که در همسایگی ساحل قرار دارد. غیر از شنیدن موج‌های دریا می‌توانید از موسیقی زنده‌ای که در رستوران شنیده می‌شود نیز لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه مخلفات و دسر سرو می‌شود.

طراحی زیبای رستوران به شکل یک کشتی واقعی است و در آن از المان‌هایی مثل آکواریوم، لنگر و مجسمه‌های مختلف مربوط به دریا استفاده شده است. اینجا یکی از رستوران‌ های لاکچری رامسر است که شما را با غذاهای متنوع خود غافلگیر می‌کند.

آدرس رامسر، جاده ساحلی، خیابان یاسمن
لوکیشن لوکیشن رستوران کشتی رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۵۷۳۴۳

۱۹- رستوران ساحلی تی تی

غذاهای لذیذ و خواستنی در رستوران تی تی
منبع عکس: گوگل مپ

تی تی نامی است که بر روی یکی از رستوران‌ های ساحلی در لیست بهترین رستوران رامسر قرار دادند. در این رستوران غذاهای متنوعی برای هر سلیقه‌ای وجود دارد که به راحتی مهمانان خود را راضی از اینجا بدرقه می‌کند.

در منوی متنوع تی تی، انواع غذاهای دریایی، خورش‌ها، غذاهای محلی ایرانی و نوشیدنی‌های لذیذ سرو می‌شود. اگر غیر از وعده ناهار و شام به دنبال جایی در کنار ساحل برای خوردن صبحانه می‌گردید رستوران تی تی انتخاب مناسبی است. این رستوران خوراکی‌های خود را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.

آدرس رامسر، آخوند، بلوار طالقانی
لوکیشن لوکیشن رستوران تی تی رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب
تلفن ۰۹۹۰۶۷۷۸۰۰۷

۲۰- رستوران مظاهری رامسر

رستوران مظاهری رامسر و مشتریانی که برای صرف غذا آمده‌اند
منبع عکس: گوگل مپ

در جاده ساحلی رامسر به سمت تنکابن، رستوران مظاهری را می‌بینید که با کیفیت غذاهای خود مشتریان بسیاری را جذب کرده است. در این رستوران غذاهای سنتی خوش عطر و طعمی مثل ماهی کبابی، کباب ترش، میرزا قاسمی، در کنار برنج ایرانی و ترشی‌های لذیذ شمالی سرو می‌شود.

روستای کندلوس نوشهر
ادامه مطلب
آدرس رامسر، بلوار امام خمینی، جاده ساحلی به سمت تنکابن
لوکیشن لوکیشن رستوران مظاهری رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱ ظهر و ۸ تا ۱۱ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۵۲۳۳۸

۲۱- رستوران دیجاب

دیس سنتی از غذاهای لذیذ ایرانی بر روی حصیر
منبع عکس: گوگل مپ

رستوران دیجاب نام یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های رامسر است که در همسایگی ساحل با غذاهای سنتی خود از مهمانان عزیزش پذیرایی می‌کند. اگر دوست دارید در کمال آرامش به دور از دغدغه‌های زندگی شهری غذای لذیذ شمالی را میل کنید رستوران دیجاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران با کیفیت بالای غذایی که ارائه می‌دهد در بین گردشگران و اهالی رامسر، شهرت و محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

آدرس رامسر، خیابان شهید عباس مفرد، بعد از پلاژ ساحل طلایی
لوکیشن لوکیشن رستوران دیجاب رامسر بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز، وعده‌های ناهار و شام
تلفن ۰۹۳۷۷۳۶۵۹۵

رستوران های تله کابین رامسر

ابرها در آغوش جنگل از منظر رستوران بام
منبع عکس: گوگل مپ

یکی از لذت‌های سفر به رامسر بازدید از تله کابین رامسر و تفریحات متنوعی است که در کنار طبیعت زیبای آن برای گردشگران وجود دارد. یکی از تفریحاتی که در اینجا باید به سراغ آن رفت، شکم‌گردی و چشیدن غذاهای لذیذ در کنار طبیعت بهشتی بام رامسر است. در این بخش شما را با رستوران های تله کابین رامسر آشنا می‌کنیم تا لذت تفریحتان کامل‌تر شود.

۲۲- رستوران سنتی تله بام

فضای چوبی تله رستوران هتل بام سبز
منبع عکس: گوگل مپ

رستوران سنتی تله بام یکی از رستوران‌ های هتل بام سبز رامسر است که در آن غذاهای با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می‌شود. در طراحی رستوران سنتی تله ‌بام، آلاچیق‌های تابستانی و سنتی تعبیه شده تا گردشگران از طبیعت زیبای اطراف، حین خوردن غذا لذت ببرند.

این رستوران در محل بام ساختمان اصلی تله کابین وجود دارد. در کنار ویو ۳۶۰ درجه از کوه و دریا، خوردن غذاهای فرنگی، سنتی و ایرانی مثل دیزی، شامی، میرزاقاسمی، استیک، جوجه چینی، انواع پاستا، انواع سوپ‌ها و… یک وعده غذایی به یاد ماندنی برای شما می‌سازد. بعد از صرف غذا، تفریح در پل معلق رامسر می‌تواند روز شاد شما را جذاب‌تر کند.

آدرس رامسر، بام سبز، هتل بام سبز
لوکیشن لوکیشن رستوران سنتی تله بام بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز، وعده‌های ناهار و شام
تلفن 09121793014

۲۳- رستوران ایلمیلی

کباب لذیذ رستوران ایلمیلی با تزیین زیبا
منبع عکس: گوگل مپ

به سراغ رستوران ایل میلی یکی دیگر از رستوران ‌های ۵ ستاره هتل های رامسر می‌رویم که با غذاهای بین المللی خود نظر همه را جذب می‌کند. اینجا یکی از رستوران‌ های لاکچری رامسر است که برای رفتن به آن باید از تله کابین استفاده کنید.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی، دریایی و فرنگی با تنوع بالا سرو می‌شود تا شما را با هر سلیقه غذایی راضی نگه دارد. چشم انداز زیبا از جنگل انبوهی که روبرویتان است، لذت خوردن غذا در رستوران ایلمیلی را دوچندان می‌کند.

آدرس رامسر، ۵ کیلومتری غرب رامسر، سمت تله کابین رامسر
لوکیشن لوکیشن رستوران ایلمیلی بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۳۶۶۵۲۳

باغ رستوران های رامسر

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند برای صرف غذای بیرون از خانه، به محیطی مثل باغ بیایند تا در فضایی دلنشین به خوردن غذا مشغول شوند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که باغ رستوران را به محیط‌های کلاسیک امروزی ترجیح می‌دهید، در این بخش بهترین باغ رستوران‌ های رامسر را معرفی می‌کنیم تا بتوانید در سفرتان از آن بهره‌مند شوید.

۲۴- رستوران کدبانو

فضای باغی سرسبز رستوران کدبانو
منبع عکس: گوگل مپ

بسیاری از طرفداران باغ رستوران در رامسر به سراغ رستوران کدبانو می‌روند. این رستوران با فضای دلنشینی که از آلاچیق‌های بزرگ و کوچک فراهم آورده توانسته به خوبی خود را در دل مشتریان جا کند.

غیر از فضای باغی، محیط سرپوشیده با دکوراسیون مناسب نیز برای کسانی که ترجیح می‌دهند در محیط بسته باشند، وجود دارد. نکته دیگر در مورد رستوران کدبانو، امکان رزرو آن برای جشن‌های مختلف است. در این رستوران کیفیت و طعم لذیذ غذا در کنار محیط جذاب، سبب شده تا مشتریان متعددی بارها آن را انتخاب کنند.

آدرس رامسر، فاز یک کمربندی، روبروی ترمینال
لوکیشن لوکیشن رستوران کدبانو بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب
تلفن ۰۱۱۵۵۲۲۱۷۵۰

۲۵- رستوران آبشار

رستوران آبشار با فضایی دلنشین
منبع عکس: گوگل مپ

رستوران سنتی آبشار گزینه دیگر برای کسانی است که دوست دارند در محیط باغ رستوران غذای خود را میل کنند. در این رستوران نیز آلاچیق‌های متعددی با طراحی جذاب وجود دارد تا لذت خوردن یک غذای اصیل ایرانی را در دل طبیعت داشته باشید.

امکان سفارش چای یا قلیان کنار غذا، در باغ رستوران سنتی آبشار برای مشتریان وجود دارد. اینجا یکی از بهترین رستوران رامسر است که می‌توانید در سفر خود انتخاب کنید.

آدرس رامسر، شهرک شهرآسر، بلوار امام خمینی، جنب هتل آپارتمان ترنج
لوکیشن لوکیشن باغ رستوران آبشار بر روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
تلفن ۰۹۲۲۴۰۱۷۶۵۲

کلام پایانی

نیاز ضروری خوردن غذا و رسیدگی به جسم و تغذیه از مهم‌ترین کارهایی است که حتی در سفر باید به بهترین شکل صورت بگیرد. از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های هر سفر شکم گردی و خوردن غذاهای محلی آن شهر، با سر زدن به رستوران‌ها است. در این مقاله لیستی از بهترین رستوران رامسر را فراهم آوردیم تا در سفر به این دیار تماشایی از خوردن غذاهای لذیذ آن غافل نشوید و راهنمایی برای سفر جذاب شما باشد. اگر شما هم تجریه رستوران گردی در رامسر دارید؛ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر