خانه >> ایرانگردی >> سرزمین موج‌های خروشان طرقبه مشهد؛ تفریح در بزرگترین پارک آبی ایران و خاورمیانه
پارک آبی موج های خروشان مشهد

سرزمین موج‌های خروشان طرقبه مشهد؛ تفریح در بزرگترین پارک آبی ایران و خاورمیانه

سفر به شهر مشهد فقط محدود به زیارت امام هشتم و بازدید از جاذبه‌های تاریخی نمی‌شود. امروزه تفریحاتی مانند ورزش‌های آبی در کنار دیگر جاذبه‌ها، مشهد را به یک شهر گردشگری تمام عیار تبدیل کرده است. موج‌ های خروشان یکی از بهترین تفریحات آبی در مشهد به شمار می‌رود. در این مقاله معرفی این سرزمین هیجان انگیز و قیمت بلیط موج های خروشان مشهد 1403 موضوع مورد بحث ما است.

این مجموعه به عنوان بزرگترین پارک آبی ایران و یکی از برترین پارک‌های آبی مشهد هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مسافران است. ما نیز به دلیل اهمیت موج‌های خروشان و استقبال مهمانان از آن سعی داریم تا در مورد ساعت بازدید، آدرس، مسیر دسترسی، قیمت بلیط و دیگر ویژگی‌های آن با شما صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید:

قیمت بلیط موج های خروشان مشهد 1403

ورودی موج های خروشان
منبع عکس:گوگل مپ

قیمت بلیط موج‌ های خروشان در سال 1403، 300000 تومان به ازای هر نفر تعیین شده است.

خرید بلیط موج های خروشان

خرید بلیط موج‌ های خروشان به عنوان یکی از جاهای تفریحی مشهد را می‌توانید به صورت غیر حضوری در سامانه‌هایی مانند poolticket.org به راحتی انجام دهید. لازم به ذکر است که خرید اینترنتی موج های خروشان شامل تخفیفات ویژه‌ای برای مهمانان نیز می‌شود. همچنین خرید بلیط موج های خروشان برای افراد بالای 60 سال و کمتر از 5 سال فقط به صورت حضوری امکان‌پذیر است.

موج های خروشان قسمت کودکان

سرسره و وسایل بازی کودکان در موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ

اگر شما هم جزو آن دسته از والدینی هستید که به هنگام مراجعه به موج‌های خروشان نگران نگهداری از فرزند خود و سرگرمی او هستید، خوب است بدانید بخش کودکان با داشتن بازی‌های مفرح اوقات شاد و سرگرم کننده‌ای برای آنها رقم می‌زند. شما می‌توانید با خیالی راحت آنها را در این قسمت پارک آبی موج‌های خروشان نگهداری و با خیالی آسوده هیجان را در سرزمین موج‌های خروشان تجربه کنید.

موج‌های خروشان دارای دو بخش مجزا برای خانم‌ها و آقایان است. هر دوی این بخش‌‌ها دارای پارک آبی با وسایل گوناگون برای استفاده کودکان هستند. بیش از 15 سرسره آبی مخصوص کودکان، تفنگ‌های آب پاش، ترامپولین، قورباغه، دلفین، الاکلنگ و… در این بخش برای نگهداری و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است.

در ادامه این بخش قیمت بلیط موج های خروشان برای کودکان را نیز ذکر می‌کنیم:

قیمت بلیط موج های خروشان برای کودکان ۱۴۰۳

نگهداری و سرگرمی کودکان در موج‌های خروشان نیز مستلزم پرداخت هزینه‌ای جداگانه است. قیمت بلیط موج‌های خروشان برای کودکان 1403، 260 هزار تومان به ازای هر کودک اعلام شده است.

موج های خروشان قسمت بانوان

ورودی پذیرش بانوان موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ

موج‌های خروشان مشهد از آن دسته پارک‌های آبی است که امکان تفریح همزمان بانوان را نیز در تمام روزهای هفته امکان‌پذیر کرده است. در موج های خروشان بخش بانوان امکانات لازم برای لذت بردن از یک تفریح کامل و هیجانی در نظر گرفته شده است.

از جمله وسایل مهم در موج های خروشان بانوان می‌توان به وجود 25 سرسره آبی جذاب و هیجان‌انگیز اشاره کرد. این سرسره‌ها به صورت تکی یا دو نفره قابل استفاده هستند. هر کدام از این سرسره‌ها نیز از طرح‌های متنوعی برخوردارند.

همچنین در موج‌های خروشان انواع دیگری از تفریحات برای تمام رده‌های سنی در نظر گرفته شده است. شما بسته به علاقه خود می‌توانید هر کدام از آنها را تجربه کنید. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • زیپ لاین موج های خروشان
  • ترامپولین موج های خروشان
  • سینما 7 بعدی موج های خروشان
  • فوتبال صابونی موج های خروشان
  • جامپینگ دنس موج های خروشان
استخر موج های خروشان
منبع عکس:گوگل مپ

همچنین تفریحات آرامش‌بخش‌تر نیز در موج های خروشان اوقاتی آرام و دلپذیر را در طی مدت حضور در موج‌های خروشان برای شما رقم می‌زند. این تفریحات شامل موارد زیر می‌شود:

  • رودخانه آرام
  • سونا
  • استخر
  • جکوزی
  • ماساژ
  • حمام ترکی

اضافه بر این موارد در موج های خروشان برای بانوان امکان انجام یک نوع ماساژ با عنوان فیش اسپا (ماساژ ماهی) در نظر گرفته شده است. این ماساژ برای بانوانی که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند و به خوبی از آن مراقبت می‌کنند تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود.

علاوه بر این موارد، پس از اینکه بانوان در این بخش تفریح و انواع بازی‌های آبی را تجربه کردند می‌توانند از بخش کافی شاپ و فست فود آن برای پذیرایی از خود استفاده کنند. انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه موجود در فست فود و کافی شاپ پارک بانوان انرژی از دست رفته را دوباره به آنها بازمی‌گرداند.

و در آخر اگر شما هم به عنوان یه مادر مجبور به همراه بردن کودکان خود هستید در این بخش فضایی مناسب و استاندارد برای سرگرمی و تفریح کودکان در نظر گرفته شده. شما می‌توانید با خیالی راحت و فراغ بال به تفریح مورد علاقه خود در بخش بانوان بپردازید.

معرفی هتل الماس 2 مشهد | نگینی چشمگیر در خیابان امام رضا
ادامه مطلب

موج های خروشان قسمت آقایان

ورودی پذیرش آقایان موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ

بخش آقایان موج‌های خروشان نیز با داشتن تفریحات گوناگون و مساحتی بزرگ امکان تجربه ورزش‌های آبی و مفرح را برای آقایان به خوبی فراهم کرده است. بخش آقایان موج های خروشان ظرفیت پذیرش 11000 مهمان را دارد. در بخش آقایان نیز همانند بانوان امکان استفاده از انواع سرسره‌های مختلف به تعداد 40 سرسره وجود دارد.

این سرسره‌ها شامل سرسره‌های 1، 2 و 4 نفره هستند. به جز سرسره امکانات دیگری نیز برای تخلیه هیجانات در بخش آقایان موج های خروشان تعبیه شده است. این تفریحات شامل موارد زیر است:

  • زیپ لاین
  • ترامپولین
  • سینما 7 بعدی
  • سقوط آزاد
  • چاله فضایی
  • فوتبال صابونی
  • لیزرتگ

اضافه بر این موارد، اگر به دنبال تفریحات آرام‌تر هستید پیشنهادهای زیر هم می‌توانید تجربه کنید:

  • رودخانه آرام
  • استخر
  • سونا
  • جکوزی
  • ماساژ
  • حمام ترکی
بخش حمام ترکی موج های خروشان
منبع عکس:گوگل مپ

همچنین در بخش آقایان نیز به مانند بانوان امکانات تفریحی مختلفی مانند کافی شاپ و فست فود وجود دارد. خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این بخش‌ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند. شما می‌توانید برای تجدید قوا و انرژی بیشتر برای ادامه تفریحات به این بخش‌های موج های خروشان مراجعه و از خود پذیرایی کنید.

سرسره ها و قسمت های مختلف موج های خروشان

تمام تفریحات آبی برای لذت بردن از یک روز پر از شور و هیجان در موج‌های خروشان مشهد وجود دارد. سرسره‌های موج های خروشان از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. تمام وسایل و به خصوص سرسره‌های موج های خروشان توسط شرکت POLIN ساخته شده‌اند. این وسایل همگی دارای نشان استاندارد ملی نیز هستند. در ادامه بخش‌های مختلف موج‌های خروشان را شرح می‌دهیم:

سرسره‌های سرزمین موج‌های خروشان

سرسره موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ

سرسره‌های متنوع موجود در موج‌های خروشان از جذاب‌ترین بخش‌های این پارک آبی زیبا هستند. در حدود 63 سرسره هیجان‌انگیز با اشکال مختلف در بخش‌های آقایان و خانم‌های موج های خروشان تعبیه شده است. در ادامه مطلب تعدادی از جذاب‌ترین این سرسره‌ها را نام می‌بریم:

سرسره ها و حوضچه آب موج های خروشان
منبع عکس:گوگل مپ
  • سقوط آزاد

یکی از هیجانی‌ترین سرسره‌های موجود در موج‌های خروشان بخش سقوط آزاد است. سقوط از این بخش با قرار گرفتن در محفظه‌ای کپسول مانند در ارتفاع 43 متری شروع می‌شود. هنگامی که شروع به سقوط می‌کنید تمام هیجانات و آدرنالین موجود در بدنتان خالی می‌شود و احساس لذت‌بخش همراه با هیجان به شما به دست خواهد داد.

  • چاله فضایی

چاله فضایی نیز یکی از تجربه‌های لذت‌بخش و متفاوت در بخش سرسره‌های موج‌های خروشان است. شروع هیجان چاله فضایی با تشک‌های مخصوص شنا آغاز می‌شود. با استفاده از این تشک‌ها به سرسره وارد و پس از طی مسیر پر پیچ و خم، فضایی چاله مانند را در پیش دارید. پس از طی مسیر گفته شده در نهایت سقوطی لذت‌بخش و جذاب چاله‌ای پر از آب خواهید داشت.

در طول گذر از فضای پر از پیچ چاله فضایی و در نهایت سقوط به چاله هیجانات درونی بدن به اوج خود می‌رسد و در نهایت احساس سبک و شاد بودن را تجربه خواهید کرد.

  • سرسره چهار نفره موج های خروشان

یکی از تفریحات گروهی به همراه دوستان سرسره چهار نفره موج های خروشان است. سوار شدن بر روی سرسره بدین صورت است که باید به همراه دوستان خود بر روی قایقی بادی قرار گیرید و مسیر سرسره را با هیجان تا انتها طی کنید.

  • سرسره U شکل

همانگونه که از نام این سرسره پیدا است شکلی شبیه حرف U دارد. این سرسره جذاب مخصوص تفریحات دو نفره است. همچنین علاوه بر مسیر رفت، مسیر برگشت سرسره نیز بسیار جذاب و هیجانی است.

فضای داخلی موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ
  • سرسره‌های سرعتی موج های خروشان

بدون شک سرسره‌های سرعتی از آن دسته سرسره‌هایی هستند که هیجان مهمانان را به اوج خود می‌رسانند. این سرسره دارای ارتفاعی 43 متری و طولی 181 متری است. به دلیل این ارتفاع و طول زیاد، نام بلندترین سرسره خاورمیانه را به دوش می‌کشد. سرعت 74 کیلومتر بر ثانیه‌ای این سرسره شما را به اوج هیجان و لذت در موج‌های خروشان می‌رساند.

زیپ لاین

با اینکه سرسره یکی از هیجانی‌ترین قسمت‌های موج‌های خروشان است برخی قسمت‌های دیگر مانند بازی جذاب زیپ لاین نیز دارای طرفداران مخصوص به خود است. این زیپ لاین به عنوان یکی از طولانی‌ترین زیپ لاین‌های جهان در سالن سرپوشیده شناخته شده است.

در هر دو سالن خانم‌ها و آقایان موج‌های خروشان امکان استفاده از زیپ لاین وجود دارد. زیپ لاین در ارتفاع 35 متری بر بلندای پارک آبی سرزمین موج‌های خروشان مهمانان را در مسافتی 130 متری جابه‌جا می‌کند.

فوتبال صابونی

در فوتبال صابونی موج های خروشان علاوه بر هیجان، تفریح و خنده را نیز با هم یکجا تجربه می‌کنید. شرایط زمین بازی و وجود کف و صابون زیاد موجب می‌شود تا بازیکنان در حین بازی به یکدیگر برخورد و لیز بخورند.

لیزر تگ موج های خروشان

لیزرتگ بازی مورد علاقه و جنگی بسیاری از مهمانان موج‌های خروشان است. وسیله بازی بازیکنان در این بازی، تفنگ‌های لیزری هستند. شرکت‌کنندگان در قالب دو تیم مختلف با تفنگ‌های لیزری به یکدیگر شلیک کرده و نبردی با لیزر را در دنیای واقعی تجربه می‌کنند. این بازی گزینه‌ای مناسب برای لذت بردن از یک تفریح خانوادگی و دوستانه در کنار یکدیگر است.

هتل های مشهد برای ماه عسل
ادامه مطلب

ترامپولین

جوانان، نوجوانان و کودکان مخاطبان اصلی بازی ترامپولین هستند. این بازی هیجانی همراه با انجام انواع حرکات آکروباتیک و حرکات ژیمناستیکی و پرشی است. در حقیقت تجربه پرش و پرواز به راحتی در این محیط  مفرح برای جوانان مهیا شده است.

سینما 7 بعدی

یکی دیگر از تجربیات متفاوتی که به راحتی می‌توانید در موج‌های خروشان مشهد کسب کنید، سینما هفت بعدی است. در این سینما اشکال و تصاویر را به صورت واقعی‌تر و با جلوه‌های ویژه کم نظیر به صورتی حقیقی و جذاب‌تر مشاهده می‌کنید.

رودخانه خروشان

یکی از امکانات ویژه موجود در بخش آقایان و خانم‌ها رودخانه خروشان است. رودخانه‌ای با طول 1600 متر، عرض 9/3 متر و عمق ا متر برای آقایان و طول 900 متر، عرض 7/3متر و عمق 1 متری برای خانم‌ها که دور تا دور پارک را محاصره کرده است. در این رودخانه می‌توان با استفاده از قایق‌های و تیوپ‌های آبی تجربه یک قایق‌نوردی بر روی رودخانه را در فضای کوچکتر تجربه کرد.

در ضمن همانگونه که گفته شد رودخانه موج های خروشان دارای حالتی خروشان است. موج‌های متفاوت به شکل‌های مختلف را توسط رایانه در زمان‌های مختلف بر روی این رودخانه ایجاد و لحظاتی شاد و سرگرم کننده را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

دریاچه موج موج های خروشان

یکی دیگر از تفریحات با هیجان بسیار بالا در موج های خروشان دریاچه موج است. این دریاچه با مساحت 2300 مترمربع یکی از زیباترین و هیجانی‌ترین بخش‌های موج‌های خروشان است. فناوری‌های کامپیوتری به کار رفته در این بخش امکان ایجاد انواع موج‌های زیبا و شیبه دریا را فراهم کرده است. از جمله حالت‌های مختلف موج می‌توان به حالت آرام طوفانی و نا آرام موج دریاچه اشاره کرد.

غار نمک موج های خروشان

فواید زیاد غار نمک برای سلامتی موجب شده تا گردشگران و مهمانان سرزمین موج‌های خروشان از رفتن به این بخش غافل نشوند. در هالو تراپی یا نمک درمانی ذرات نمک در هوا پخش می‌شوند و تنفس آنها موجب ضدعفونی مجاری و دستگاه تنفسی می‌شود. علاوه بر این، قرار گرفتن در این بخش موجب از بین رفتن حساسیت، برونشیت و برخی از بیماری‌های پوستی دیگر نیز می‌شود.

آبفشان‌ها موج های خروشان

آبفشان‌ها نیز از دیگر وسایل بازی در موج‌های خروشان هستند. این آبفشان‌ها با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف آب را از چند جهت به سمت مهمانان پارک پرتاب می‌کنند. آبفشان‌ها بیشتر در قسمت کودکان موج های خروشان دیده می‌شوند.

امکانات رفاهی موج های خروشان طرقبه

فست فود موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ

علاوه بر تمام بازی‌های تفریحی و مهیجی که در تمام رده‌های سنین برای مهمانان موج های خروشان در نظر گرفته شده از وجود امکانات ویژه و خاص برای سپری کردن روزی پر از نشاط و انرژی نیز نباید غافل شد. در ادامه امکانات رفاهی موج های خروشان را ذکر کنیم:

فست فود موج های خروشان

یکی از مهم‌ترین امکانات در پارک‌های بازی داشتن مکان و سالنی برای خوردن غذا است. موج‌های خروشان با در نظر گرفتن این مسئله در بخش ‌هایی از پارک فست فود‌هایی را در نظر گرفته است. مهمانان سرزمین موج های خروشان می‌توانند پس از یک شنای حسابی و لذت بخش برای بازیابی انرژی خود راهی این بخش شوند و سفارش مورد علاقه خود را میل کنند.

کافی شاپ موج های خروشان

کافی شاپ نیز از دیگر خدمات رفاهی موجود در موج‌های خروشان است. در این کافی‌شاپ‌ها انواعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد به سفارش مهمانان در محیطی دوستانه سرو می‌شود.

فروشگاه خرید ملزومات شنا

اگر به هنگام مراجعه به موج‌های خروشان وسایل شنا و لباس مخصوص این مجموعه را همراه خود فراموش کرده‌اید، نگران نباشید. پارک آقایان و پارک بانوان هر دو دارای بخشی برای فروش ملزومات و وسایل خاص ورود به این مجموعه هستند.

پارکینگ موج‌های خروشان

اگر با وسیله نقلیه شخصی راهی موج‌های خروشان شدید نگران محلی برای پارک خودروی خود نباشید. موج‌های خروشان با در نظر گرفتن پارکینگی بزرگ ظرفیت نگهداری از 3000 خودرو را به صورت یکجا فراهم کرده است.

کارواش موج های خروشان

از دیگر بخش‌های خدماتی موج‌های خروشان می‌توان از کارواش آن نام برد. این کارواش در داخل پارکینگ موج‌های خروشان قرار گرفته است. شما می‌توانید پس از تفریح حسابی در موج‌های خروشان خودروی خود را در این محل به بهترین شکل و با دستگاه‌های به‌روز شستشو دهید.

مرکز خرید موج های خروشان

مرکز خرید موج‌های خروشان یکی از جدیدترین و بزرگترین مراکز خرید در مشهد است. وجود 250 فروشگاه در دو طبقه بزرگ این مرکز را به محیطی مناسب برای خرید انواع کالای مورد نیاز گردشگران تبدیل کرده است.

فروشگاه‌های لباس، سوپر مارکت و دستگاه خودپرداز از مهم‌ترین بخش‌های این مرکز خرید هستند. ساعت کاری این بخش هم از ساعت 9 صبح تا 2 شب است.

اطلاعات موج های خروشان

سرسره های موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ

برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد موج‌های خروشان در ادامه آدرس، شماره تماس و مسیر دسترسی را نیز مطالعه کنید. این اطلاعات راهنمای سفر به مشهد به خصوص سرزمین موج‌های خروشان خواهند بود:

ساعت کاری موج های خروشان چگونه است؟

موج‌های خروشان مشهد هر روز از ساعت 10 صبح الی 9 شب در 2 سانس آقایان و بانوان پذیرای مهمانان است.

شماره تماس موج های خروشان مشهد

برای به دست آوردن جزئیات بیشتر در مورد موج‌های خروشان می‌توانید با شماره 05135144010 تماس بگیرید.

آشنایی با هتل سی نور مشهد؛ ویژگی‌های این هتل 5 ستاره
ادامه مطلب

آدرس موج‌های خروشان

سرسره های موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ
  • مشهد، ابتدای جاده شاندیز، پارک آبی موج‌ های خروشان

لازم به ذکر است که به دلیل نزدیکی این مجموعه با طرقبه با نام موج های خروشان طرقبه نیز شناخته می‌شود.

دسترسی به موج های خروشان با مترو

مترو یکی از وسایلی است که می‌توانید به سرعت و به راحتی با استفاده از آن خود را به موج‌های خروشان برسانید. ایستگاه آخر خط یک مترو مشهد شما را تا فاصله نزدیکی از موج‌های خروشان می‌رساند. پس از پیاده شدن از مترو می‌توانید با تاکسی در زمانی 2 دقیقه‌ای و با پای پیاده در زمانی 30 دقیقه‌ای به موج‌های خروشان برسید.

موج های آبی بهتر است یا خروشان؟

سرسره ههای موج های آبی مشهد
منبع عکس: گوگل مپ

موج‌های آبی مشهد و موج‌های خروشان از بهترین پارک‌های آبی در مشهد و ایران هستند. موج های خروشان و آبی هر کدام دارای خصوصیات مخصوص به خود و ویژگی‌هایی خاص هستند. در ادامه موج های خروشان و آبی را تا حد امکان مقایسه می‌کنیم تا انتخاب بهتری نسبت به هر کدام از آنها در سفر به مشهد داشته باشید:

  • فضای پارک آبی موج‌های خروشان نسبت به پارک آبی موج‌های آبی بزرگتر و به روز تر است.
  • امکانات تفریحی موج‌های خروشان نسبت به موج‌های آبی گسترده‌تر و امروزی‌تر است.
  • فاصله سرزمین موج‌های آبی کوتاه تر از فاصله موج‌های خروشان تا حرم امام رضا است.
  • مساحت موج‌های خروشان در حدود 60 هکتار و مساحت موج‌های آبی 23 هکتار است.
  • هر دو پارک آبی دارای هزینه بلیط تقریبا مشابه هستند.
  • امکاناتی مانند فیش اسپا، غار نمک، سینما شش بعدی، فوتبال حبابی، لیزر تگ را فقط می‌توان در موج‌های خروشان مشهد مشاهده کرد.

در مجموع می‌توان گفت موج‌های آبی مشهد با توجه به قدمت بیشتر از نظر مهمانان بسیار شناخته‌تر است. اما موج‌های خروشان نیز با داشتن فضای کافی و امکانات مختلف و به‌روز فضایی جدید و تحولی عظیم در پارک‌های آبی ایران به وجود آورده است.

قوانین سرزمین موج‌های خروشان

پلاکارد قوانین ورود به موج های خروشان
منبع عکس: گوگل مپ

قوانینی مختلفی برای استفاده از وسایل گوناگون و ورود به سرزمین موج‌های خروشان وضع شده است. این قوانین شامل موارد زیر است:

  • همراه نداشتن زیورآلات و لوازم آرایشی در داخل سالن موج های خروشان مشهد
  • ممنوعیت استفاده بانوان باردار و بیماران قلبی از پارک آبی
  • ممنوعیت ورود کودکان زیر 4 سال
  • ممنوعیت ورود بانوان با عذر شرعی
  • ممنوعیت خوردن و نوشیدن در سالن بازی
  • ممنوعیت ورود خردسالان پسر به بخش بانوان و بالعکس
  • همراه نبردن اشیای تیز
  • همراه نداشتن اشیای قیمتی
  • همراه نداشتن تلفن همراه

جاهای دیدنی نزدیک موج های خروشان مشهد

مجسمه فردوسی در محوطه آرامگاه فردوسی
منبع عکس: گوگل مپ

در اطراف موج‌های خروشان مشهد اماکن مختلفی برای بازدید گردشگران و مهمانان وجود دارد. شما می‌توانید پس از تفریح و انجام بازی‌های مختلف در این پارک آبی به دیدن این اماکن نیز در فاصله‌ای کوتاه مشغول شوید. از جمله مهم‌ترین جاهای دیدنی مشهد نزدیک موج‌های خروشان شامل موارد زیر می‌شود:

  • پارک مینیاتور (15 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • مجموعه توریستی چالیدره (18 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • باغ وحش وکیل آباد (11 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • باغ گل‌ها (10 کیلومتر تا موج‌ های خروشان)
  • بوستان خورشید (14 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • اکو پارک چهلستون (17 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • بوستان چهل بازه (10 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • پارک ملت (16 کیلومتر موج های خروشان)
  • بوستان سنگی کمر مقبولا (17 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • دره ارغوان (20 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • کوهسنگی (23 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • آرامگاه ابوالقاسم فردوسی (24 کیلومتر تا موج های خروشان)

هتل های نزدیک موج های خروشان طرقبه مشهد

اتاق دو تخته دبل هتل میثاق ملل مشهد
منبع عکس: گوگل مپ

از آنجا که مشهد یکی از مهم‌ترین و بزرگترین شهرهای گردشگری کشورمان است رزرو هتل مشهد نیز امری بسیار ساده و آسان است. وجود هتل‌های مختلف با امکانات رفاهی گوناگون انتخاب را برای انواع سلایق آسان کرده‌اند.

اگر پس از تفریح در سرزمین موج‌های خروشان به فکر اقامت در یکی از هتل های نزدیک موج‌های خروشان هستید در ادامه با همراه باشید تا لیستی از مهم‌ترین این هتل‌ها را در اختیار شما قرار دهیم:

  • هتل ثامن مشهد (7 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • هتل نوین پلاس مشهد (7 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • هتل میثاق ملل مشهد (11 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • هتل پارس (12 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • هتل آبان مشهد (14 کیلومتر تا موج های خروشان)
  • هتل بزرگ پارک حیات مشهد (12 کیلومتر تا موج های خروشان)

جمع بندی

تفریحات آبی همواره یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گردشگری در سفر به هر شهری هستند. شهر بزرگ مشهد از گذشته تا به امروز با گسترش پارک‌های آبی در میان سایر شهرهای ایران به مانند نگینی زیبا می‌درخشد. موج‌های خروشان مشهد به‌روزترین، بزرگ‌ترین و جدیدترین پارک آبی موجود در این شهر بزرگ و البته ایران است.

به دلیل اهمیت زیاد این مجموعه و گردشگر پذیر بودن آن در تمام فصول سال سعی کردیم تا اطلاعاتی در مورد موج های خروشان مشهد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب سفری لذت بخش به مشهد و تفریحی حسابی در موج‌های خروشان این شهر را تجربه کنید.

4.3/5 - (47 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محدثه می گوید:
محدثه می گوید:
22 روز قبل

عالی بود یعنی من کیف کردم با این مطالب خوبتون . بیشتر نظر بفرستید خیلی خوب میشه این سایت مشهور بشه
5 ستاره ام که براش دادم کمه لایق بینهایت ستاره است.

نویسنده ایران هتل آنلاین
مدیر
نویسنده ایران هتل آنلاین
20 روز قبل

محدثه عزیز بسیار از اینکه مقاله موجهای خروشان رو دوست داشتیم، خرسندیم

Mohammed
Mohammed
21 روز قبل

اصلا بدرد نمیخوره کارمندای خانمش هم بد اخلاق هستن

حسین
حسین
20 روز قبل

تمام وسایل غیر استاندارد هستن.پوستت باید پوست تمساح باشه که کاری نشه.تمام سرسرهای ابی هم تیوپ روشون راه نمیرهتو قسمت دریا هم موجها طوری هست که از همه طرف بهت موج موخوره واصلا قابل تحمل نیست.چیزی که خوب باشه باید تعریف کنم حتی پرسنل نداره.

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر