خانه >> هتل ها >> استخر هتل ونوس پلاس چالوس؛ لذت آبتنی در نمک‌ آبرود
استخر هتل ونوس پلاس چالوس

استخر هتل ونوس پلاس چالوس؛ لذت آبتنی در نمک‌ آبرود

هتل ونوس پلاس یکی از هتل های زیبا و تازه تاسیس در منطقه سرسبز و زیبای نمک آبرود چالوس است. امکانات متنوع و به روز موجود در فضای این هتل آن را به یکی از لوکس ترین هتل‌ های مازندران تبدیل کرده است. در کنار تمام امکانات این هتل استخر هتل ونوس پلاس چالوس در بین مهمانان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

در این مقاله سعی داریم تا در مورد این استخر، ساعت استفاده، ابعاد استخر و دیگر ویژگی‌های آن با شما صحبت کنیم. امیدواریم بتوانیم در انتها اطلاعاتی مفید در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی استخر هتل ونوس پلاس چالوس

معرفی استخر هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس در سال ١٣٩٦ با معماری و طراحی زیبا توسط مهندسان ماهر ساخته شد. یکی از بخش‌های زیبا و با امکانات مدرن در این هتل، استخر آن است. بدون شک در بخش معرفی هتل ونوس پلاس چالوس بخش مجموعه آبی (استخر) در میان تمام امکانات خودنمایی می‌کند. استخر این مجموعه دارای فضایی زیبا، بهداشتی با نورپردازی‌های زیبا و دیدنی است. به گونه‌ای که فضای مفرح آن شما را برای یک آب‌تنی و شنای هیجان‌انگیز تشویق می‌کند.

فضای این استخر برای دو خانم‌ها و آقایان در ساعت‌های جداگانه قابل استفاده است. این استخر مجهز در طبقه اول هتل ونوس پلاس چالوس واقع شده است؛ از این رو دسترسی مهمانان خردسال و کهنسال به آن بسیار آسان است. شما می‌توانید پس از اقامت در اتاق های هتل ونوس پلاس نمک آبرود برای رفتن به این استخر و شنا در آن برنامه‌ریزی کنید.

علاوه بر استخر بزرگسالان، فضایی جداگانه و شاد برای شنای خردسالان نیز در نظر گرفته شده است. نقاشی‌های زیبای دلفین روی دیوار نمایی زیبا به فضای استخر کودکان بخشیده است؛ به طوری که کودکان را به یک آبتنی هیجان‌انگیز دعوت می‌کند.

معرفی هتل معین فومن
ادامه مطلب

در کنار استخر صندلی‌هایی زیبا برای استراحت پس از شنا و خوردن نوشیدنی تعبیه شده است. همچنین رستوران هتل ونوس پلاس چالوس با داشتن منوی متنوع فرنگی و ایرانی آماده پذیرایی از شما برای خوردن وعده‌ای غذای دلچسب پس از شنا در استخر است. در ضمن اگر اهل شنا در ابتدای روز هستید پس از شنا در استخر صبحانه هتل ونوس پلاس نمک آبرود با تنوعی بالا میزبان شما در سالن صبحانه خوری هتل است.

بخش‌های مختلف استخر نمک آبرود

بخش‌های مختلف استخر نمک آبرود

مجموعه آبی موجود در هتل ونوس پلاس چالوس محدود به استخر نمی‌شود. از آنجا که هتل ونوس پلاس چالوس یکی از بهترین هتل های استخردار شمال محسوب می‌شود، مجموعه‌ای آبی و كامل با بخش‌های مختلف در آن ساخته شده است. در هتل ونوس پلاس استخر از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • سالن ماساژ
  • جکوزی
  • اسپا

هر کدام از این بخش‌ها دارای فضایی زیبا و آرامش‌بخش برای لذت بردن از اوقات فراغت است. در سونا بخار و خشک می‌توانید تعریق کنید و مواد و ضایعات بدن را از طریق تعریق از دست بدهید. در سالن ماساژ هم زیر نظر ماساژورهای حرفه‌ای ماساژی لذت‌بخش را تجربه خواهید کرد.

همچنین فضای جکوزی نیز برای گذراندن ساعتی از اوقات فراغت در هتل و همچنین تسکین دردهای عضلانی و افزایش اکسیژن‌رسانی به خون بسیار مناسب است. در نهایت پس از لذت بردن از امکانات این مجموعه آبی می‌توانید با انرژی و نشاطی بیشتر به بازدید از جاهای دیدنی مازندران مشغول شوید.

ابعاد استخر هتل ونوس پلاس چالوس

این استخر دارای فضایی بزرگ برای انجام یک شنای حرفه‌ای است. طول این استخر ٢٤ و عرض آن ١٢متر است.

ساعت کاری استخر هتل ونوس پلاس چالوس

ساعت کاری استخر هتل ونوس پلاس چالوس

همانگونه که می‌دانید نمک آبرود یکی از زیباترین جاهای دیدنی رامسر محسوب می‌شود، بسیاری از مهمانان پس از گشت و گذار در نمک آبرود و لذت بردن از طبیعت کم‌نظیر آن به دنبال فرصتی برای شنا و آبتنی در آب و هوای این منطقه هستند. از آنجا که فضای این استخر هم برای آقایان و هم خانم‌ها استفاده می‌شود برای راحتی مهمانان دو سانس جداگانه زنانه و مردانه تعیین شده است.

  • سانس خانم‌ها: همه روزه از ساعت ٨ الی ١٤
  • سانس آقایان: ١٥ الی ٢٢
روستای مازیچال کلاردشت
ادامه مطلب

قیمت بلیط استخر هتل ونوس پلاس چالوس ١٤٠٣

قیمت بلیط استخر هتل ونوس پلاس چالوس ١٤٠٣

برای بخش‌های مختلف مجموعه آبی هتل ونوس پلاس قیمت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه شما استفاده از چه قسمتی را دوست داشته باشید هزینه‌ای مربوط به آن بخش را پرداخت خواهید کرد.

قیمت بلیط استخر هتل ونوس پلاس در سال ١٤٠٣، ٣٠٠ هزار تومان تعیین شده است. ناگفته نماند استفاده از استخر شامل بخش‌های سونا و جکوزی نیز می‌باشد. همچنین مبلغ گفته شده برای مدت دو ساعت استفاده از استخر است. بخش ماساژ هتل مختص استفاده آقایان است و ماساژور خانم برای خانم‌ها وجود ندارد.

ساعت استفاده از بخش ماساژ برای آقایان در سال ١٤٠٣، ٨٠٠ هزار تومان اعلام شده است. البته مهمانان می‌توانند از زمان نیم ساعته با قیمت نصف این مبلغ نیز برای ماساژ بهره‌مند شوند.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس با داشتن امکانات مختلف و متنوع و با قرار گرفتن در منطقه زیبا و باصفای نمک آبرود هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران است. در حقیقت بسیاری از مسافران به بهانه دیدنی‌ های جاده چالوس راهی شمال می‌شوند و در نهایت هتلی مجهز و مناسب را مانند هتل ونوس پلاس چالوس به عنوان اقامتگاه خود در این منطقه انتخاب می‌کنند.

 وجود امکاناتی مانند اتاق‌های متنوع، رستوران، کافی شاپ و مجموعه آبی در این هتل آن را در زمره بهترین اقامتگاه‌های شمال قرار داده است. به طوریکه در معرفی بهترین هتل های مازندران نام هتل ونوس پلاس چالوس به مانند نگینی زیبا می‌درخشد.

شما مسافران عزیز می‌توانید برای بازدید از جاهای دیدنی شمال یکی از اتاق‌های این مجموعه را با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود انتخاب کنید و از امکانات مدرن آن مانند استخرو.. بهره‌مند شوید.

آبشارهای علی آباد کتول؛ جاذبه‌های بکر و دیدنی در دل جنگل‌های گلستان
ادامه مطلب

هتل ونوس پلاس چالوس

پس از رزرو هتل ونوس پلاس چالوس، اقامت در آن و همچنین استفاده از امکانات مختلف آن مانند مجموعه آبی هتل یکی از جاهای دیدنی نمک آبرود که بی‌صبرانه انتظار شما را می‌کشد، پارک ساحلی نمک آبرود است. این مجموعه گردشگری با داشتن تفریحات مناسب، فضایی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان به بهترین شکل است. این پارک در حدود ١٠ دقیقه با هتل ونوس پلاس فاصله دارد.

آدرس هتل ونوس پلاس چالوس: برای آگاهی از آدرس هتل در ابتدا بهتر است بدانید نمک آبرود رامسر کجاست. نمک آبرود در استان مازندران نزدیکی رامسر واقع شده است. پس از رسیدن به منطقه توریستی نمک آبرود در مقابل رستوران آبشار می‌توانید هتل ونوس پلاس چالوس را مشاهده کنید.

جمع‌بندی

مجموعه‌های آبی از جمله فضاهای تفریحی هتل‌ها محسوب می‌شوند. هتل ونوس پلاس نیز با قرار گرفتن در فضایی سرسبز با آب و هوایی دلپذیر لذت شنا و آبتنی را برای مهمانان چند برابر کرده است. در این مقاله سعی کردیم تا در مورد استخر هتل ونوس پلاس چالوس و ویژگی‌های مربوط به آن با شما صحبت کنیم. وجود این مجموعه آبی این هتل  را به یکی از بهترین هتل های شمال از دید مسافران تبدیل کرده است. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی مفید در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما هم اگر تجربه شنا از استخر نمک آبرود و استفاده از مجموعه آبی آن را دارید با ما در میان بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر